کد خبر : ۲۲۱۹۹۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ساعت ۰۶:۰۸


راهیابی تئاتر «قلب مترسک» به جشنواره استانی مهر کودک و نوجوان

نمايش 《قلب مترسک》از دزفول به جشنواره مهر کودک و نوجوان استان خوزستان راه یافت.

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) “سروش مداح” مدیر گروه هنری نمایشی “قاب کوچک” گفت: گروه هنری نمایشی “قاب کوچک” وابسته به انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول نمایش “قلب مترسک” به نویسندگی سعید گل گل و کارگردانی محمدرضا خردمند را جهت حضور در جشنواره کودک و نوجوان مهر استان خوزستان آماده و ارسال كرد که به جشنواره راه یافت.

وي ادامه داد: “قلب مترسک” با هدف و موضوع مهربانی و صداقت برای سنین نوجوان بوده و روایتگر داستان چهار مترسک است که برای حل مشکل خود در تلاش هستند و در این بین متوجه موضوعی شده که باعث جذابیت این نمایش می شود.

مداح اظهار داشت: مهدی شریفی و سروش مداح به عنوان مشاور هنری و ایزد ایروانی، مهرناز سروش زاده، مرجان شکیبایی راد، زینب علی پور، محمدامین فتح اله گندمی و سوسن بشیر ذرتی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش پرداخته و همچنین امید حاجی زده و احسان قانعی زاده به ترتیب به عنوان منشی صحنه و آهنگساز این گروه را همراهی می نمایند.

مدیر گروه قاب کوچک درباره دیگر عوامل گروه در ادامه افزود: فاطمه افتخاریان به عنوان طراحی و دوخت لباس، سروش مداح و مهدی شریفی به عنوان طراح صحنه، علی ملهمی به سمت طراحی نور و بهنام کشت زاده و مصطفی پاکسرشت به ترتیب به عنوان مدیر صحنه و مدیر تدارکات همیار این گروه در جشنواره می باشند.

امید است که این نمایش در جشنواره تئاتر استانی خوش درخشیده و برای شهرستان دزفول افتخاراتی را کسب نماید.

برچسب ها: سروش مداح محمدرضا خردمند جشنواره استانی مهر کودک و نوجوان