کد خبر : ۲۲۲۰۸۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ ساعت ۱۶:۵۶

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول خواستارشد:
تسریع در راه اندازی پایگاه کوهستانی امداد و نجات شهیون دزفول

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول خواستارتسریع در راه اندازی پایگاه کوهستانی امداد و نجات شهیون دزفول شد.

 تسریع در راه اندازی پایگاه کوهستانی امداد و نجات شهیون دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، عظیم رضایی مرساق ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دزفول که به منظور استقبال از میهمانان نوروز ۹۶ در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر دزفول دو پایگاه امداد و‌نجات در بوستان ساحلی علی کله و جاده دزفول به سردشت دارد.

وی افزود: این جمعیت همچنین همانند سالهای گذشته در ایام نوروز اقدام به برپایی دو پایگاه راهنمای نوروزی ویژه مسائل امدادی در ورودی اندیمشک به دزفول توسط آقایان و آستان سبزقبا تویط بانوان هلال احمر می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول عنوان کرد: یک نقشه کوهستانی درابعاد ۶در ۴ برای نوروز سال ۹۶ آماده کرده ایم تا با نصب در ورودی بخش های کوهستانی سردشت و شهیون راهنمای خوبی برای گردشگران باشد.

رضای مرساق از تقویت و تامین یک تیم قدرتمندامداد و نجات کوهستانی با امکانات شخصی این افراد خبرداد و گفت:حداقل ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تامین تجهیزات خود درراستای خدمت رسانی در ایام نوروز نیازداریم که امیدواریم فرمانداری دراین زمینه مساعدت های لازم را بعمل آورد.

وی بااشاره به وجود پایگاه امداد و نجات درجاده دزفول- سردشت، تصریح کرد: مدت زیادی است که پایگاه امداد و نجات بخش شهیون ساخته شده اما به دلیل عدم تامین تجهیزات و اخذ مجوز این پایگاه همچنان بدون استفاده باقیمانده است در صورتی که باید هرچه زودتر نسبت به راه اندازی آن باتوجه به ضرورت موجود اقدام کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول عنوان کرد: اگر تجهیزاتی برای این پایگاه تامین شود می توان تا زمان اخذ مجوز، این مکان رابصورت موقت و محلی اداره کنیم که بخشداری شهیون و فرمانداری باید دراین زمینه اهتمام لازم را به عمل آورند.

رضایی مرساق در پایان از گسترش آموزش های امداد و نجات بویژه در روستاهای مناطق کوهستانی شهرستان خبرداد.

برچسب ها: عظیم رضایی مرساق رئیس جمعیت هلال احمر دزفول