کد خبر : ۲۲۱۷۰۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ ساعت ۱۱:۴۶

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
توقیف ۶۰ موتورسیکلت متخلف در دزفول/ دستگیری ۱۳ نفر از مخلان امنیت

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از توقیف ۶۰ موتور سیکلت متخلف و دستگیری ۱۳ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان طی روزهای گذشته خبر داد.

 توقیف ۶۰ موتورسیکلت متخلف در دزفول/ دستگیری ۱۳ نفر از مخلان امنیت

سرهنگ علی الهامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: طی چند روز گذشته نیروی انتظامی شهرستان دزفول با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان به کشفیات زیادی دست یافت.

وی از توقیف ۶۰ موتورسیکلت متخلف طی چند روز گذشته در راستای طرح مذکور خبر داد و افزود: تعدادی از این موتور سیکلت ها سرقتی بوده که قطعا پس از بررسی به صاحبان اصلی خود بازگردانده خواهند شد.

فرمانده انتظامی دزفول همچنین به دستگیری ۱۳ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مناطق مختلف دزفول اشاره کرد و گفت: این افراد که به شکل های مختلف سعی در خدشه دار کردن امنیت عمومی شهرستان داشتند، طی روزهای گذشته با تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ الهامی ادامه داد: از تعداد مذکور هشت نفر برابر با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان راهی زندان شده و پرونده مابقی نیز در حال بررسی و تکمیل شدن است.

وی، کشف و ضبط ۸۰ گرم مواد مخدر را از دیگر نتایج طرح پاکسازی مناطق آلوده دزفول طی روزهای گذشته عنوان کرد و از شناسایی و دستگیری سه سوداگر مرگ در این زمینه نیز خبرداد.

سرهنگ الهامی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدی فساد خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده نیروی انتظامی دزفول