کد خبر : ۲۲۱۱۸۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ ساعت ۱۵:۱۸


سرپرست جدید اداره آموزش وپرورش دزفول منصوب شد

طی مراسمی با حضور مسئولان محلی، عبدالمحمد جرجانی بعنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش دزفول منصوب شد.

 سرپرست جدید اداره آموزش وپرورش دزفول منصوب شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، غلامرضا نصراله پور مدير سابق اداره آموزش و پرورش دزفول ظهر امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اسبق و سرپرست جدید این اداره که با حضور مسئولان در سالن ایثار دزفول برگزار شد، اظهار کرد: در مدت 3.5 سال حضورم در راس آموزش وپرورش دزفول همواره تلاش کردم تا خدمت گزار خوبی برای مردم باشم.

وی افزود: در سال 92 که این مسئولیت را پذیرفتم بخاطر تحریم ها مسائل و مشکلات مالی زیادی گریبان آموزش وپرورش را گرفته بود اما خوشبختانه در اوج این مشکلات توانستیم در سطح شهرستان اقدامات ارزنده ای را انجام دهیم.

رئیس اسبق اداره آموزش وپرورش دزفول بااشاره به ارتقای سطح کیفی این اداره در شهرستان، عنوان کرد: شورای آموزش و پرورش دزفول در 3 سال گذشته رتبه برتر را در سطح استان کسب کرده به طوریکه در سال گذشته بعنوان شورای برتر آموزش وپرورش خوزستان معرفی شد.

نصراله پور، کسب رتبه های برتر استاني و کشوری در مباحث پروژه مهر، جشنواره جابربن حيان، بهسازي مدیریت، تجربیات موفق و رقابت های پژوهشی معلمان را از دیگر موفقیت های آموزش وپرورش دزفول در سه سال گذشته برشمرد و گفت: از سال 74 تاکنون 18 جشنواره برای خیرین برگزار شده که در سال جاری 165 میلیارد تومان و در سال گذشته 144 میلیارد تومان در این جشنواره ها ازسوی خیرین جمع آوری شد که در طول 18 سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی همچنین توسعه مدارس علوم و معارف را دیگر اقدام ارزنده آموزش وپرورش دزفول عنوان کرد و افزود: سال گذشته برای نخستین بار توانستیم مدرسه علوم و معارف دینی، " صدرا" را افتتاح کنیم، درسال جاری نیز مقرر شده تا مدرسه دخترانه صدرا و مدرسه امین را با همکاری حوزه علمیه شهرستان افتتاح کنیم که اقدامات پایانی این مدارس در حال اجرا است.

مديراسبق اداره آموزش وپرورش دزفول ادامه داد: در این 3 سال اقدامات ابتکاری متعددی را نیز اجرا کردیم که طرح برکت درراستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت برای پیشگیری از ترک تحصیل آنها، ایجاد صندوق ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان، توسعه درمانگاه فرهنگیان و ساخت مرکز دوم این درمانگاه که در خیابان بهاران 2 در مراحل پایانی برای افتتاح است ،ساخت آزمایشگاه فرهنگیان با صرف هزینه 800 میلیون تومان که آماده بهره برداری است و توسعه اداره از جمله اين اقدامات ابتکاری ما در طول 3 سال گذشته بوده است.

آموزش وپرورش جای تنش نیست
نصراله پور بیان کرد: تمامی این اقدامات و موفقیت ها با همکاری تمام عوامل اداره آموزش و پرورش دزفول و مسئولان شهری بوده که جای تقدیر دارد بنابراین اگر آرامشی در سیستم آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد مرهون همت و تلاش تمام کارکنان این مجموعه بصورت گروهی است.

وی هشدار داد: آموزش وپرورش جای تنش نیست، همه باید در جهت پیشبرد اهداف این اداره پیش بروند و از حواشی فاصله بگیرند تا موفقیت نصیب شود.

نصراله پور همچنین شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عزل خود ازسوی مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان را تکذیب کرد و از فرهنگیان درخواست کرد به چنین شایعاتی دامن نزنند.

وی یادآور شد: در تمام این مدت اگر اقدامی انجام داده و یا از انجام اقدامی سرباز زده ام قطعا مصوبه و خواسته اداره کل بوده و تمام سعی و تلاش من نیز ایجاد آرامش و عمل به اهداف آموزش و پرورش بوده است، بنابراین امیدوار هستم که هیچ فردی از بنده دلخوری نداشته باشد.

مديراسبق آموزش و پرورش دزفول درپایان از همکاری و مساعدت های فرماندار، امام جمعه و نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، مدیران، معاونان و معلمان آموزش وپرورش دزفول و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تقدیر و برای سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

آموزش و پرورش برای همه است
عبدالمحمد جرجانی سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش دزفول نیز در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم بتوانم رهرو خوبی برای شهر، نظام و سربازی گمنام برای مقام معظم رهبری باشم.

وی بابیان اینکه آموزش وپرورش متعلق یه شخص خاصی نیست بلکه فنداسيون یک کشور است، گفت: اگر آموزش وپرورش خوبی داشته باشیم بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شوند. آموزش وپرورش یک نهاد انسان ساز است بنابراین باید تلاش کنیم تا فرزندان انقلاب را به ساحل اصلی خود برسانیم.

سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش دزفول افزود: درطول سال های ابتدایی حضورم در آموزش و پرورش در مناطق صعب العبور شهرستان خدمت کرده ام بنابراین با دردها و کمبودها آشنایی دارم.

جرجانی بابیان اینکه خاک این سرزمین با خون شهدا پابرجا مانده، تصریح کرد: امنیت امروز ما مرهون خون و فداکاری شهداست بنابراین باید هدف ما نیز در جهت اهداف نظام و سپس پیروی از ولایت فقیه و خدمت گزاری برای مردم باشد.

وی در پایان با تقدیر از زحمات خالصانه نصراله پور ، مدیر سابق اداره آموزش وپرورش دزفول، عنوان کرد: امیدوار هستم عوامل اداره با بنده نیز نهایت همکاری را داشته باشند تا آموزش وپرورش دزفول بتواند همچنان الگوی خوبی در استان باشد.

به گزارش دز ان ان، درپایان این مراسم از زحمات غلامرضا نصراله پور رئیس اسبق اداره آموزش وپرورش دزفول در 3.5 سال گذشته، توسط مسئولان حاضر در مراسم از جمله فرماندار، شهردار، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شورای شهر دزفول و معاون فرهنگی و پژوهشی مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با تقدیم هدایایی تقدیر شد و سپس عبدالمحمدجرجاني بعنوان سرپرست جدید این اداره معارفه و حکم سرپرستی وی قرائت شد.

جرجانی پیش از این، بعنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش دزفول مشغول به فعالیت بوده است.

برچسب ها: غلامرضا نصراله پور اداره آموزش و پرورش دزفول