کد خبر : ۲۲۰۶۳۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ ساعت ۱۳:۲۵

به مناسبت گرامیداشت روز دزفول؛
نمایشگاه هنر مقاومت دزفول افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت روز دزفول، نمایشگاه هنر مقاومت دزفول در نگارخانه ژرفای هنر این شهرستان افتتاح شد.

 نمایشگاه هنر مقاومت دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، نمایشگاه هنر مقاومت دزفول به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولان دزفول در نگارخانه ژرفای هنر این شهرستان طی یک آیین افتتاح شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز، اظهار کرد: به مناسبت روز دزفول و گرامیداشت این روز شهرداری دزفول با همکاری نگارخانه ژرفای هنر اقدام به برگزاری جشنواره هنر مقاومت دزفول در قالب یک نمایشگاه کرد.

علی توحیدی افزود: از سه هفته گذشته فراخوان این جشنواره به صورت بنر و خبر در سطح شهرستان و کشور مخابره شد که بدین ترتیب 170 اثر از هنرمندان سراسر کشور برای ما ارسال شد.

وی ادامه داد: این آثار توسط یک هیئت داوری سه نفره مورد بررسی قرار گرفتند که ازاین بین 50 اثر برگزیده شدند که از این تعداد نیز 19 اثر مربوط به هنرمندان دزفولی بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول عنوان کرد: این 50 اثر برگزیده که در رشته های گرافیک، نقاشی، خوشنویسی و عکس و با محتوای مقاومت به ویژه مقاومت مردم دزفول در طول دوران دفاع مقدس بودند توسط نگارخانه ژرفای هنر چاپ و با نصب در این مکان هنری  در معرض عموم قرار گرفتند.

توحیدی یادآور شد: این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 31 خرداد، از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه پذیرای بازدید عموم و علاقه مندان است.

به گزارش دز ان ان، شهردار، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، فرمانده نیروی انتظامی و چندین هنرمند در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

در حاشیه این افتتاحیه از برگزیدگان آثار هنری توسط مسئولان حاضر در مراسم با لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: علی توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول گالری ژرفای هنر