کد خبر : ۲۲۱۷۶۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ ساعت ۰۷:۰۹

فرماندار ویژه دزفول:
افزایش 5 هزار نفری ظرفیت اشتغال در دزفول/ لزوم تعامل صمیمانه میان ادارات شهرستان با سرمایه گذاران

فرماندار دزفول گفت: به دليل سرمایه گذاری های عظیم در دزفول، بیش از 5 هزار فرصت شغلی به ظرفیت اشتغال شهرستان اضافه شده است.

 افزایش 5 هزار نفری ظرفیت اشتغال در دزفول/ لزوم تعامل صمیمانه میان ادارات شهرستان با سرمایه گذاران

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حبیب الله آصفی ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: تمامی مبارزات، جنگ دفاع مقدس و تقدیم شهدا برای این بود که انقلاب اسلامی ايران حرف های تازه ای را به دنیا ارائه کند.

وی با بیان اینکه دین و مذهب ایران اسلامی قادر است تاپایان حیات بشری دنیا را اداره کند، افزود: این باور مقدس موجب تقدیم هزاران شهید شده چرا که این راه روشنی که انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده و آن را  ادامه داده بدون هزینه نخواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با تاکید براینکه انقلاب اسلامی باید نشانه های روشن خود را به جهانیان نشان دهد، یادآور شد: ایران در حوزه های علمی و اندیشه ای توانایی های خود را ثابت کرده اما اکنون زمان آن فرا رسیده که به جهانیان ثابت کنیم در حوزه عمل و تجربه نیز حرفهای زيادي برای گفتن داریم.

آصفی عنوان کرد: اندیشه تبدیل به یک کشور پیشرفته دقیقا در زمان بمباران های هشت سال جنگ تحمیلی در ایران شکل گرفت بگونه ای که امروزه کشور ما موفق به ساخت ناوهای جنگی، سلاح ها، موشک ها و دانش های هسته ای و نظامی بسیار پیچیده و پیشرفته شده است.

وی بابیان اینکه اندیشه نظامی ایران در کشورهای همسایه همانند کالا و ابزاری در حال تبلیغ به سایر کشورها است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه های اقتصادی نیز پتانسیل های بسیار عظیمی دارد که باید به جهانیان معرفی شوند.

پیشرفت های سرمایه گذاری دزفول
فرماندار ویژه شهرستان دزفول در ادامه به پیشرفت های سرمایه گذاری در دزفول اشاره کرد و گفت: از 3 سال گذشته تاکنون 25 هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهرستان شده که این میزان سرمايه در استان خوزستان منحصر بفرد است ضمن اینکه قابل مقایسه با سایر شهرستان های کشور نیز نيست.

آصفی همچنین تصریح کرد: به دليل سرمایه گذاری مذکور دراین مدت بیش از 5 هزار فرصت شغلی نیز به ظرفیت اشتغال شهرستان دزفول اضافه شده است.

وی بااشاره به وجود مشکلات در حوزه اقتصادی و کارشکنی های عده ای در مسیر پروژه های سرمایه گذاری در دزفول، عنوان کرد: دستگاه های اداری ما هنوز توان پشتیبانی و شتاب واقعی به طرح های سرمایه گذاری را ندارند.

آصفی اضافه کرد:  بنابراین باید با انجام برنامه های مدون و اصولی ادارات شهرستان را به سمتی سوق دهیم که از لحظه ورود سرمایه گذار تا اجرای پروژه و بهره برداری از آن با جدیت و بصورت مستمر حامی و پشتیبان سرمایه گذار باشند تا سرمایه گذار با قدرت و اعتماد بیشتری در دزفول به سرمایه گذاری بپردازد.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه در این شهرستان جوانان نخبه بسیار زیادی در حوزه های دانش بنیان وجود دارد، گفت: دزفول به دلیل سطح بالای علم جوانانش ظرفیت های عظیمی در حوزه افکار نو دارد که باید با حمایت دستگاه های اجرایی این نخبه ها و این افکار حمایت شوند.

آصفی درادامه با تاکید براینکه تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان پشتیبان راه و تفکر بسیجی هستند، اظهار کرد: با تمام توان پذیرای طرح ها و برنامه های بسیج خواهیم بود ضمن اینکه درصورت ارائه طرح های سرمایه گذاری از سوی بسیج قادر به تحویل زمین های رایگان به آنها هستیم.

وی در پايان تاکید کرد: بسیج همواره ثابت کرده که در تمامی عرصه ها می تواند نقش  مثبت خود را به خوبی ایفا کند بنابراین امیدوار هستیم بسیج در اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغالزایی در شهرستان همانند همیشه به خوبی عمل کند که در این راستا ما نیز در کنار آنها خواهیم بود.

برچسب ها: حبیب الله آصفی فرماندار ویژه شهرستان دزفول ظرفیت اشتغال سرمایه گذاران