کد خبر : ۲۲۱۹۹۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ساعت ۰۵:۰۶

خطاب به ستاد دهه فجر دزفول؛
با حلوا حلوا گفتن دهان شيرين نمي شود!

 با حلوا حلوا گفتن دهان شيرين نمي شود!

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول: در سخن گفتن و تشکیل انواع جلسات و ستادهای مخلتف استاد هستیم و بسیار فعال.

همه از گذشته دزفول سخن می گویند و برای آن گاهی اوقات، رگهای گردن نیز باد می کند که خدای ناکرده یک دفعه خدشه ای با تاریخ گذشته این دیار وارد نشود.

اما سئوال مهم اینجاست که چرا با وجود برخی از ستادهای فرهنگی مناسبتهای تاریخی این شهر به فراموشی سپرده می شود و علیرغم تذکر بارها و بارهای رسانه ها و دلسوزان باز سال به سال دریغ از پارسال؟!

ستاد دهه فجر دزفول  طبق اخبار منتشر شده روز دوشنبه 27 دیماه جهت برنامه های دهه فجر تشکیل جلسه داده است، که به جای خود جای تقدیر دارد، اما سئوال این است که دزفول در ایام انقلاب جز شهرهای پیشتاز در انقلاب بوده است و همانند دیگر شهرهای کشور، یک روز از آن ایام در تاریخ این دیار و کشور ثبت شده است. تبریز 29 بهمن را دارد و قم 19 دی را دارند که مردم آن دیار بر علیه رژیم طاغوت قیام کرده و توسط دژخیمان آن رژیم جمعی به شهادت رسیدند. دزفول نیز در 27 دیماه 57 حماسه ماندگاری انجام داد که در رسانه های رسمی آن روز کشور بدان پرداخته شد و این روز در تاریخ ثبت شده است، همچنین این روز سالروز شهادت یکی از مبارزین انقلابی و از موسسین گروه انقلابی منصورون است؛ «شهیدعزیزصفری». وی معاون ساواک یزد را به درک می فرستد و تعقیب و گریز ساواک زخمی و دستگیر می شود و در زیر شکنجه ساواک به شهادت می رسد.

اما این روز و گرامیداشت آن و شهدای انقلاب، مورد غفلت قرار می گیرد و این ستاد هیچ برنامه ای نه دارد و نه اصلاً در یاد آن می باشد. این روزها داشته های فرهنگی و تاریخی دزفول هستند.

نکته دیگر اینکه سالهای قبل نیز بدان اشاره داشته ایم اما کو گوش شنوا! دزفول 27 شهید در دوران انقلاب داشته است اما متاسفانه در تابلوهای منقوش به تصاویر شهدا این شهدا که پیشتازان انقلاب دز دزفول هستند هیچ جایگاهی ندارند! تصویر شهدایی مبارزی مثل: حجت الاسلام سبحانی، عزیزصفری، عظیم اسدی مشکال، رضا ازک، محمدعلی مومن و... کجاست؟ چقدر در معرفی عملکرد این شهدا به جامعه کار شده است؟! ستاد دهه فجر چه برنامه ای در این خصوص دارد؟ اینکه در این جلسه گفته شود که:«باید با تلاشی مضاعف، فرهنگ انقلاب را به جوانان منتقل کنیم» که با حرف و جلسه که چنین انتقالی صورت نمی گیرد! با حلوا حلوا گفتن که دهان شیرین نمی شود.

برچسب ها: دهه فجر انصار حزب الله دزفول