کد خبر : ۲۲۰۴۷۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ ساعت ۰۸:۲۱


اجرای بنیامین بهادری روی استیج هلال اهواز

اجرای زنده موسیقی بنیامین بهادری، خواننده پاپ کشور، طی 2 روز در اهواز برگزار می‌شود.

کنسرت موسیقی بنیامین بهادری ساعت 21 روزهای سوم و چهارم خرداد 95 در سینما هلال اهواز برگزار می‌شود.
این کنسرت را شرکت فرهنگی و هنری ترانه‌سرای پارس با مدیریت حمزه صحرایی به صحنه می‌برد و تهیه‌کنندگی آن را حمزه صحرایی و محمد اصل تقی‌پور برعهده دارند.
علاقه‌مندان برای تهیه و رزرو بلیت کنسرت بنیامین بهادری در اهواز می‌توانند به سامانه اینترنتیwww.4047.ir مراجعه کنند و یا با شماره تماس روابط عمومی این کنسرت 09366004047 تماس بگیرند.
بنیامین بهادری (وحید بهادری) خواننده ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. از کودکی علاقه به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد. در ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به ترانه‌سرایی می‌پرداخت و سپس به‌ صورت حرفه‌ای آهنگ‌سازی را آغاز کرد.
در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگرِ موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گل‌های رنگین ‌کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را به ‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد. وی تاکنون چهار آلبوم به نام‌های ۸۵ و ۸۸ ، ۹۳ و ۹۴ عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز ارایه داده ‌است. او تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده برنامه پرداخته‌ است.

ایسنا

برچسب ها: بنیامین بهادری سینما هلال کنسرت