کد خبر : ۲۲۱۶۱۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ ساعت ۱۵:۲۱

با حضور مدیرعامل شرکت نصر میثاق
همایش دزفول، منطقه ویژه شمال خوزستان برگزار می شود

با حضور مدیرعامل شرکت نصر میثاق همایش " دزفول، منطقه ویژه شمال خوزستان" برگزار می شود.

دبير این همايش در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: مقرر شده تا به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی سومین نشست تخصصی با موضوع توسعه دزفول، در این شهرستان برگزار شود.

حسین فرهاد نژاد دزفولی مهمان ویژه و سخنران اصلی همایش "دزفول منطقه ویژه شمال خوزستان" را هوشنگ گلابکش مدیرعامل سابق مؤسسه جهادنصرکشور و مدیرعامل فعلی شرکت نصر میثاق معرفی کرد و گفت: این همایش روز دوشنبه مورخ 17 آبان ماه رأس ساعت 10 صبح با حضور مسئولان شهری و دانشجویان در سالن شهید گودرزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را انتقال و تبادل تجربیات متخصصین و مدیران اجرایی و عمرانی کشور به حاضران در نشست عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به نام گذاری سال جاری به  اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری، کانون توسعه دز دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با هدف ترویج این تفکر در جامعه برنامه مذکور را در دستور کار قرار داده است.

دبیراجرایی همایش " دزفول، منطقه ویژه شمال خوزستان" با بیان اینکه دانشگاه و شرکت های خصوصی می توانند با تعامل و همدلی با یکدیگر، دزفول را در مسیر توسعه و پویایی سوق دهند، تاکید کرد:  مسئولان دزفول بايد ظرفیت های فراوان این شهرستان از جمله منابع آبی، خاک حاصل خیز، علوم پیشرفته کشاورزی و وجود نیروهای متخصص در زمینه های مختلف را با همکاری دوسویه با دانشگاه ها به زمینه ای مناسب برای تبدیل دزفول به منطقه ویژه ای در مسائل اقتصاد و توسعه کشور تبدیل کنند.

فرهاد نژاد دزفولی در ادامه عنوان کرد: بنابراین در این همایش  قصد داریم معضلات و موانع توسعه دزفول را شناسایی کنیم و با بررسی مسائل و مشکلات شهر به ارائه راهکارهایی تخصصی در جهت رفع آنها بپردازیم.

به گزارش دز ان ان، حضور در همایش "دزفول، منطقه ویژه شمال خوزستان" که با همت کانون توسعه دز دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار می شود، برای عموم آزاد است.

برچسب ها: حسین فرهاد نژاد