کد خبر : ۲۲۲۰۸۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ ساعت ۱۶:۵۶

رئیس اداره آموزش وپرورش دزفول:
۶۵ مدرسه در دزفول پذیرای مسافران نوروز ۹۶ خواهند بود

رئیس اداره آموزش وپرورش دزفول گفت: ۶۵ مدرسه شامل ۵۶۳ کلاس درسی در سه تیپ خدماتی مختلف برای نوروز ۹۶ در این شهرستان آماده شده است.

 ۶۵ مدرسه در دزفول پذیرای مسافران نوروز ۹۶ خواهند بود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، عبدالمحمد جرجانی ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دزفول که به منظور استقبال از میهمانان نوروز ۹۶ در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هرساله باراصلی اسکان مسافران نوروزی در دزفول بر عهده آموزش وپرورش این شهرستان است.

وی افزود: در نوروز ۹۵ اداره آموزش وپرورش دزفول ۵۶۳ کلاس درسی درقالب ۶۵ مدرسه را در سه تیپ رفاهی درجه یک، دو و سه برای مسافران نوروزی تدارک دیده بود.

معاون مدیرکل و با بیان اینکه در نوروز ۹۵ بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۷ خانوار شامل شصت هزار و ۸۸۵ نفر در سطح مدارس دزفول اسکان داده شدند، تصریح کرد: از این تعداد، ۵ هزار و ۷۷۸ خانوار فرهنگی بودند و مابقی غیرفرهنگی و‌یا کارکنان دولت و لشگری بودند ضمن اینکه اردوگاه ها و خانه معلم دزفول نیز پذیرای شمار زیادی از مسافران نوروزی بودند.

جرجانی درآمد نوروز ۹۵ از اسکان مسافران درمدارس شهرستان را ۱۲ میلیارد ریال برشمرد و عنوان کرد: از آنجایی که عمده مسافران ما فرهنگی بودند از تخفیفات بسیار ویژه ای بهره مندشده بودند هرچند  اعتبار زیادی نیز برای خرید تجهیزات صرف شده بود.

وی همچنین بابیان اینکه ۶۵ مدرسه شامل ۵۶۳ کلاس درسی در سه تیپ مختلف برای نوروز ۹۶ آماده شده، گفت: توقع داریم تا دستگاه ها و‌کمیته های مختلف ستاد نوروزی در تجهیز امکانات یاریگر ما باشند تا بتوانیم تعداد کلاس های درجه یک را که شامل قالی، تلویزیون، یخچال، حمام و آشپزخانه هستند بیشتر کنیم.

معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش وپرورش دزفول در پایان خواستار همکاری و‌همراهی نیروی انتظامی، ادارات آب، برق، گاز‌و‌شهرداری برای پذیرایی و اسکان هرچه بهتر مسافران نوروزی در مدارس دزفول برای نوروز سال ۹۶ شد

برچسب ها: عبدالمحمد جرجانی معاون مدیرکل رئیس اداره آموزش وپرورش دزفول