کد خبر : ۲۲۰۱۰۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ ساعت ۰۲:۵۸

رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول:
اسکان ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس دزفول

رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول گفت: از ۲۷ اسفند تا ۱۲ فروردین ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس دزفول اسکان یافتند.

  اسکان ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس دزفول

غلامرضا نصراله پور در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: آموزش و پرورش دزفول به منظور پذیرایی از مهمانان نوروزی و استقرار آنها، همانند سال های گذشته با تمام امکانات خود را آماده استقبال از این مسافران کرد.

وی با بیان اینکه امسال ۶۷ مدرسه در دزفول در قالب ۵۵۴ کلاس درس درجه یک، دو و سه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی شده بود، افزود: اردوگاه شهید رجایی و یک خانه معلم نیز برای اسکان مهمانان نوروزی مورد استفاده قرار گرفتند، ضمن اینکه مدارسی در شهرهای اقماری سیاه منصور، شهر امام و صفی آباد نیز پذیرای مهمان نوروزی بودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول عنوان کرد: این کلاس ها از ۲۷ اسفند تا ۱۲ فروردین ۹۵ دایر بود و در این مدت ۱۰۰ هزار نفر از مهمانان نوروزی در این مکان های تحت نظر اداره آموزش و پرورش دزفول اسکان یافتند به طوری که روزانه حدود ۶ یا هفت هزار مسافر نوروزی از نقاط مختلف کشور در این کلاس های درس پذیرش و مستقر می شدند.

نصراله پور به استقرار دو ستاد اسکان در شرق و غرب دزفول برای پذیرش مسافران اشاره کرد و گفت: در این دو پایگاه علاوه بر ایجاد نمازخانه و امکانات رفاهی مسافران، نقشه های گردشگری دزفول را نیز میان آنها توزیع کردیم، ضمن اینکه در هر دو پایگاه نیز اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی به منظور آشنایی گردشگران و مسافران با صنایع دستی و اصیل دزفول کردیم.

وی یادآور شد: مطابق با نظر سنجی که از این مسافران اسکان داده شده به عمل آوردیم اکثر آنها از خدمات در نظر گرفته شده اداره آموزش و پرورش دزفول اظهار رضایت کردند که همین امر انگیزه ما را برای پذیرایی بهتر از آنها مضاعف کرده بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول به کمبود مهمانپذیر در دزفول اشاره و تصریح کرد: همین امر باعث شده بود که بیشترین بار پذیرایی از مسافران نوروزی بر عهده ما باشد که خوشبختانه توانستیم در این امر موفق باشیم، ضمن اینکه شرایط آب و هوایی مناسب شهرستان نیز باعث افزایش آمار گردشگران در ایام نوروز امسال در دزفول شده بود.

نصراله پور همچنین آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس دزفول در نوروز سال گذشته را نیز بیش از ۱۰۰ هزار نفر عنوان کرد.


برچسب ها: مسافر نوروزی مدارس دزفول غلامرضا نصراله پور رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول دزفول