کد خبر : ۲۲۰۹۰۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ ساعت ۱۳:۴۷

امام جمعه دزفول:
اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی پرشور روز قدس/گرمای هوا مانع حضورمردم دزفول نخواهد بود

امام جمعه دزفول گفت: مردمان دزفول با وجود گرمای هوا بازهم احساس مسئولیت خودرا فراموش نکرده و قطعا حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

 اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی پرشور روز قدس/گرمای هوا مانع حضورمردم دزفول نخواهد بود

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، به مناسبت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس یک روز بزرگ برای امت اسلامی است که همه ما باید به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنیم.

وی بااشاره به گرمای هوا در دزفول، افزود: باید شرایط را مهیا کنیم که مردم بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن و کوتاه ترین مسیر راهپیمایی خودرا انجام دهند ضمن اینکه تمهیدات لازم برای این موضوع نیز اتخاذشده است که نتیجه اصلی و مسيرها از طریق رسانه ها به مردم اطلاع داده می شود.

امام جمعه دزفول بابیان اینکه اقدامات لازم در راستای آسایش و رفاه مردم در مصلای نماز جمعه برای برگزاری فریضه نماز انجام شده، گفت: تاحد ممکن این مکان رابجز سالن اصلي مسقف کرده و به کولر گازی و پنکه های سقفی نیز تجهيزکرده ایم و سعی داریم از هوای تقریبا خنک فضای سبز مصلا نيز بهره لازم را ببریم تا مردمانی که روزه هستند کمتر دچار گرما و تشنگی شوند هرچند هیچ کاری برای عبادت خداوند بدون زحمت نیست.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس، عنوان کرد: پیام مامردمان دزفول به هنگام حضور در راهپیمایی روز قدس و این خواهد بود که با وجود گرمای هوا و مشکلات موجود اما بازهم احساس مسئولیت خودرا فراموش نکرده ايم.

وی با اشاره به اینکه قطعا مردم دزفول حضور پرشوری در راهپیمایی روز بزرگ و جهانی قدس در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین و سايرکشورهاي مسلمان و آزاده خواهند داشت حضور مردم را به منزله یک مشت محکم بر دهان آمریکا، اسرائیل و سایر ابرقدرت های ظالم جهان برشمرد.

برچسب ها: امام جمعه سیدمحمدعلی قاضی دزفولی دزفول روز جهانی قدس