کد خبر : ۲۲۰۳۰۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۱۷

سخنگوی ستاد چهارم خرداد دزفول
از دولتمردان انتظار می رود به مطالبات بر حق مردم صبور دزفول توجه کنند

 از دولتمردان انتظار می رود به مطالبات بر حق مردم صبور دزفول توجه کنند

Notice: Undefined variable: post_default in /home/deznn/domains/deznn.com/public_html/Public/administrator/views/news_edit.php on line 423

Notice: Undefined variable: post_default in /home/deznn/domains/deznn.com/public_html/Public/administrator/views/news_edit.php on line 423

روز دزفول روزمقاومت و پایداری گرامیباد.
دولت جمهوری اسلامی ایران در روز چهارم خرداد 1366 شهرستان دزفول را به پاس ایستادگی و حماسه مقاومتش در سال های دفاع مقدس که جهانیان را به حیرت وا داشت، بعنوان شهر نمونه ی مقاومت معرفی کرد.

و اینک چند سالی است که به لحاظ همین ایثار ها، رشادت ها و مقاومت ها و در عین حال صبوری، روز چهارم خرداد را به طور رسمی در تقویم کشور به نام ((روز دزفول)) نامگذاری و به ثبت رساندند.

و به راستی باید اذعان نمود که آنچه در سال های جنگ بر دزفول مظلوم و مقاوم گذشت، نه در قالب کلمات میگنجد و نه هیچ سخن و گفتاری می تواند عظمت آن همه ایثار و مقاومت و مظلومیت را بیان نماید.

و صد البته که نامگذاری روز دزفول می تواند نمادی از ایستادگی و مقاومت تمام ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس محسوب گردیده و شاید بدین لحاظ فرصتی و توفیقی دست یابد تا با بصیرت و روشنگری بتوان فرهنگ مقاومت و ایثار را در جامعه نهادینه کرد.

و اما اکنون که نزدیک به 30 سال از آن دوران جنگ تحمیلی میگذرد متأسفانه نه تنها هیچکدام از دولت ها حق مردم مظلوم دزفول را ادا نکرده و هیچگاه در تخصیص اعتبارات سازندگی و توسعه برای این مردم صبور گامی شایسته برنداشته و بارها و بارها بی مهری دولت ها نسبت به دزفول ثابت شده، بلکه متأسفانه استانداران این استان نیز تا کنون از صدور یک بیانیه خشک و خالی برای روز دزفول امتناع ورزیده اند!!!

و اینک که در آستانه ورود به این روز به یاد ماندنی هستیم، در حالی که حضرت امام خمینی (ره) دزفول را گلوگاه خوزستان نامیده و فرموده دزفول دین خود را به اسلام ادا کرد و اکنون نیز رهبر معظم و عزیزمان فرموده اند مردم دزفول حقأ و انصافأ یک قهرمانی ماندگار را در تاریخ ثبت کرده و از لحاظ مقاومت و صبر انقلابی در درجه ی اول قرار دارند...
لذا از دولتمردان انتظار می رود در مورد توجه به مطالبات بر حق مردم صبور دزفول عنایاتی خاص داشته و دستورات لازمه و اقدامات شایسته را در سال اقدام و عمل در حق این مردم مقاوم و مظلوم مبذول نمایند.

ضمنا از مدیران تلاشگر شبکه های مختلف صدا و سیمای کشور تقاضا داریم در جهت انعکاس ویژه برنامه های بزرگداشت چهارم خرداد
(روز دزفول) تمام توان و ظرفیّت رسانه ای خود را بکار گیرند.

در پایان ضمن ارج نهادن به ایثار و مقاومت و صبوری یکایک مردم شریف دزفول از اهالی محترم و غیرتمند شهر های تابعه- بخش ها- شهرک ها و روستاهای شهرستان دزفول و همه ی اصناف- ادارات- ارگانها سازمان ها- علما- روحانیون- اساتید- بسیجیان و بخصوص همه ی جوانان و نوجوانان این نسل، خاضعانه درخواست می شود به حرمت خون شهدا و ایثار و مقاومت جوانان و نوجوانان نسل اول انقلاب و جنگ، هرکس به اندازه ی توان و امکانات خود و به صورت خودجوش، تمام هم و غم خویش را برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن بزرگداشت آن حماسه های بیاد ماندنی و روز چهارم خرداد به کار گیرند.
حسین گلستانباغ
سخنگوی ستاد چهارم خرداد شهرستان دزفول

 

برچسب ها: حسین گلستانباغ روز دزفول