کد خبر : ۲۲۲۵۷۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ساعت ۱۱:۵۶


3 واحد تجاری و مسکونی در دزفول آتش گرفت

آتش سوزی در 2 واحد تجاری و سرایت آن به یک واحد مسکونی در دزفول خساراتی بر جای گذاشت.

این آتش سوزی دوشنبه شب در یک فروشگاه موبایل و یک واحد تجاری فروش لوازم خانگی در محله سیاهپوشان دزفول رخ داد که آتش به یک واحد مسکونی مجاور آن نیز سرایت کرد.
عبدالحسین معظم فر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول روز سه شنبه گفت: این حادثه آتش سوزی ساعت 23:13 دقیقه دوشنبه شب به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و در پی آن 2 گروه اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است مقادیر زیادی لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه طعمه حریق شد و در این رابطه حریق به یک واحد مسکونی در پشت مغازه ها نیز سرایت کرد .
مدیر عامل آتش نشانی دزفول افزود: با تلاش بدون وقفه آتش نشانان فداکار در مدت زمان سه ساعت، حریق گسترده 2 فروشگاه کنترل و مهار گردید و از سرایت حریق به دیگر مغازه ها جلوگیری بعمل آمد.
وی اضافه کرد: در این حادثه از 3 خودروی اطفاءحریق سنگین دیگر از ایستگاه های شماره 1، 2 و 3 استفاده شد.
معظم فر در ادامه گفت: در این حادثه بیش از 25 نفر از آتش نشانان حضور داشتند که غیر از نیروهای آماده، آتش نشانانی که در استراحت بسر می بردند نیز به صورت خود جوش وارد عمل شده و به نیروهای عملیاتی یاری رساندند.
وی در مورد خسارت وارده به 2 واحد تجاری اظهار داشت:خسارت کلی وارده در دست بررسی است.
مدیر عامل آتش نشانی دزفول از حضور فعال نیروهای سازمان برق ، نیروی انتظامی ، بسیج ، سپاه پاسداران و سرپرست شهرداری دزفول در محل حادثه که کمک بسزایی به آتش نشانان کرده همچنین نیروهای مردمی و هیات عزاداران محله سیاه پوشان که در باز کردن مسیر و همکاری با نیروهای آتش نشانی نقش مهمی داشتند قدردانی کرد.

برچسب ها: مدیر عامل آتش نشانی عبدالحسین معظم فر