کد خبر : ۲۲۲۱۲۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ساعت ۱۹:۲۹

گلایه بازیکنان فوتسالیست و فوتبالیست دزفولی از بی توجهی ها؛
زحمات ما به نام شهرهای دیگر ثبت می شود/ مسئولان دزفول، اینهمه ظرفیت ورزشی را نادیده نگیرند

بازیکنان دزفولی رشته های فوتسال و فوتبال بابیان اینکه زحمات ما به نام شهرهای دیگر ثبت می شود از بی توجهی متولیان ورزش شهرستان انتقاد کردند.

 زحمات ما به نام شهرهای دیگر ثبت می شود/ مسئولان دزفول، اینهمه ظرفیت ورزشی را نادیده نگیرند

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) مدت هاست که جوانان و نوجوانان فوتسالیست دزفول با امتیاز، سهمیه و حمایت سایر شهرهای استان خوزستان در مسابقات استانی و کشوری شرکت می کنند.

در حالی که فوتبال و فوتسال دزفول در طول زمان های گذشته اسم های بزرگی را به خود دیده است و اکنون همین اسم های بزرگ مسئولین ورزش شهرستان دزفول هستند ولی متاسفانه تیم های فوتسال فعال در شهرستان دزفول به دلیل عدم حمایت مسئولان این شهرستان با امتیاز و سهمیه و حمایت همه جانبه شهرهای دیگر استان خوزستان در مسابقات مختلف شرکت می کنند.

در مسابقات لیگ کشور نوجوانان که در تابستان ۹۵ در استان لرستان و شهرستان بروجرد برگزار شد تیم های نوید آبادان و اکباتان اندیمشک متشکل از بازیکنان دزفولی و در مسابقات لیگ استان خوزستان که همین ماه اخیر در شهرستان اهواز برگزار شد تیم های نوید آبادان و یاران کارون اهواز با بازیکنان دزفولی خود در این مسابقات شرکت داشتند.

این در حالیست که با توجه به استعداد فراوان نوجوانان و‌جوانان دزفولی تیم های آبادان و اهواز حمایت های مالی خوبی از بازیکنان دزفولی داشتند.

بازیکنان دزفولی در رشته های فوتسال و فوتبال در تماس های مکرر با خبرنگار دز ان ان با ابراز ناراحتی ازاین همه بی توجهی و عدم حمایت ، با اعلام خبر کسب سهمیه لیگ کشوری ابراز امیدواری کرده اند که بتوانند ازاین پس بانام شهرستان دزفول در مسابقات شرکت کنند.

شبکه خبری دز امیدوار است مسئولان متولی ورزش شهرستان رویه بی مهری های خود نسبت به ورزشکاران را تغییر دهند و بااستفاده از ظرفیت این ورزشکاران و ساماندهی آنها بتوانند موفقیت آنها را به نام شهرستان دزفول ثبت کنند چرا که قطعا حمایت و ساماندهی این ورزشکاران موجب تحول بزرگی در فضای ورزش شهرستان خواهد شد و‌گواه ارزشمندی این امر نیز رقابت شهرستان های دیگر استان برای به کارگرفتن فوتسالیست های دزفولی در مسابقات استانی و کشوری به نام شهرخودشان است.
لام به ذکر است تیم فوتسال بانوان شهرداری  قهرمان لیگ یک کشور با مصوبه شورای شهرهمراه با تیم سوپر لیگی بسکتبال شهرداری منحل شد.

برچسب ها: شهرستان دزفول فوتسال فوتبال