کد خبر : ۲۲۰۸۵۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۰۳ ساعت ۱۵:۳۲


ساختمان خانه عالم مسجد امام حسین(ع) صفی آباد تکمیل و افتتاح شد

پروژه ساختمانی خانه عالِم مسجد امام حسین(ع) صفی آباد به همت هیئت امنای مسجد امام حسین(ع)، کانون فرهنگی حب الحسین(ع) و مساعدت مالی نمازگزاران این مسجد و خیرین، تکمیل و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) به نقل از حوزه مقاومت بسیج ثارلله ناحیه دزفول در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین فیض الاسلام و ستوان دوم پاسدار امین ولایتی، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ثاراللّه برگزار شد؛ از خادم اباعبداللّه الحسین(ع) عیسی زاده شیر به پاس 2دهه زحماتش در مسجد، تقدیر به عمل آمد.
در آیین افتتاحیه خانه ی عالم مسجد امام حسین.ع. حجت الاسلام والمسلمین فیض الاسلام در سخنان کوتاه خود ضمن تقدیر از هیئت امنای مسجد امام حسین.ع. گفت: برپایی نماز جماعت و انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیت و تعلیم نیروهای مساجد مستلزم حضور مستمر روحانی در مسجد است که این امر ایجاب می کند مسئولان مساجد به ساخت خانه ی عالم همت ورزند.
امام جمعه شهر امام در سخنان خود به استفاده از انگیزه و نیروی جوان ها در پیشبرد امور تاکید کرد و افزود: هیئت امنای مساجد باید از قدرت فکری و شور جوانان بهره گیرند و به آنان بها دهند، جای خوشحالی است که هیئت امنای مسجد امام حسین(ع) بخش اعظم امور خود را به جوانان مسجد واگذار کرده است.
گفتنی است علیرضا زادشیر مسؤل امورمالی و فعال فرهنگی این مسجد، در این برنامه گزارشی از عملکرد مالی خود طی یک سال اخیر ارائه داد.

برچسب ها: حوزه مقاومت بسیج ثارلله خانه عالِم صفی آباد مسجد امام حسین(ع)