کد خبر : ۲۲۱۸۲۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ ساعت ۱۰:۰۶


رنامه‌ریزی‌های ویژه برای اجرای هرچه بهتر کنگره بین‌المللی جندی‌شاپور

دبیر اجرایی کنگره بین المللی جندی شاپور از برپایی تور ویژه گردشگری و پرواز اختصاصی برای مهمانان ویژه این کنگره خبر داد.

دکتر محمد ذاکر مشفق در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: در حوزه اجرایی در خصوص کنگره جندی شاپور که بهمن ماه امسال برگزار می‌شود اقداماتی برنامه‌ریزی شده است که در روزهای برگزاری کنگره انجام می‌گیرند.

وی ادامه داد: با فرودگاه دزفول هماهنگ شده تا یک پرواز اختصاصی برای مهمانان شب قبل از کنگره به دزفول و تشریفات در خور مهمانان داشته باشیم. همچنین با توجه به اینکه مهمانان ویژه و خارجی داریم، برای استقرار آن‌ها چندین مکان اقامتی ویژه را در نظر گرفته‌ایم که بعد از بازدیدهایی که با ریاست دانشگاه داشتیم، در نهایت یکی از این مکان ها انتخاب می شود.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی جندی شاپور به برپایی کارگاه و نمایشگاه در روزهای برگزاری کنگره اشاره کرد و افزود: نمایشگاه آثاری از شهر باستانی جندی شاپور، میراث فرهنگی دزفول و خوزستان و همچنین تصاویری از شهر جندی شاپور در گذشته و حال در روزهای کنگره برگزار می شود که مسئولیت آماده سازی مکان و شرایط این نمایشگاه بر عهده بخش اجرایی کنگره است. همچنین چندین کارگاه علمی هم در خصوص جندی شاپور در حاشیه کنگره با همکاری دبیر علمی و دبیر اجرایی کنگره برپا می شود.

ذاکر مشفق تصریح کرد: در روز سوم کنگره، یک تور گردشگری که شامل بازدید از اماکن فرهنگی و چشم اندازهای طبیعی شمال استان خوزستان و بازدید از آثار فرهنگی و تاریخی این منطقه است؛ برای مهمانان برپا می شود.

وی اضافه کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است مراسم کنگره به طور همزمان و زنده در آمفی تئاتر دیگری هم در دانشگاه پخش شود تا تعداد بیشتری از مخاطبان امکان همراهی برنامه را داشته باشند.

برچسب ها: