کد خبر : ۲۲۱۸۳۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ ساعت ۰۶:۰۳

فرمانده انتظامی دزفول هشدار داد
اجازه نمی دهیم باغات دزفول حیات خلوت اعمال غیرشرعی شوند/ برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان 

فرمانده انتظامی دزفول با تاکید اجازه نمی دهیم باغات این شهرستان به حیات خلوتی برای اعمال ضد اخلاقی تبدیل شوند، گفت:هرگونه هنجارشکنی دراین باغات رصد وبا آنهابرخورد جدی می شود.

 اجازه نمی دهیم باغات دزفول حیات خلوت اعمال غیرشرعی شوند/ برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان 

سرهنگ علی الهامي درگفتگو با خبرنگار دز ان ان، اظهار کرد: بسیاری از مردم شهرهای مختلف استان و یا استان های مجاور در اکثر فصول سال دزفول را مقصد گردش و تفریح خود انتخاب می کنند.

وی افزود:  اینکه این افراد مکان های دیدنی و تفریحی دزفول بویژه باغات این شهرستان را بعنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند جای تقدیر دارد و نیروی انتظامی دزفول نیز مثل همیشه تمام تلاش خود را در راستای تامین نظم و امنیت این مسافران به کار می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول هشدار داد: اما اگر افرادی باغات دزفول را بعنوان حیات خلوت خود برای انجام اعمال ضد اخلاقی و غیرشرعی انتخاب کرده اند بدانند که نیروی انتظامی دزفول با تمام توان و تیزبینی همه موارد ناهنجاری و غیرشرعی دراین مکان هارا رصد می کند.

سرهنگ الهامي ادامه داد: بنابراین اگر اعمال غیرشرعی و ضد ارزشی ازاین افراد  در باغات شهرستان دزفول مشاهده شودبا قاطعیت و براساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی درادامه بااشاره به وقوع مواردی از ناهنجاری ازجمله برگزاری مراسمات مختلط و غیرمجاز در باغات اطراف دزفول، تاکید کرد:مالکان باغ های شهرستان درصورتی که قصد اجاره باغات خودرا دارند باید از طریق مجاری قانونی و کاملا با نظارت نیروی انتظامی و نهادهای متولی اقدام کنند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول همچنین تصریح کرد: بنابراین اینکه مشاهده می شود برخی مالکان، باغات خود را از طریق فضای مجازی به فروش می رسانند یا اجاره می دهند بدون اینکه از فرد اجاره کننده شناخت کافی داشته باشند کاملا اشتباه و غیرقانونی است که باید هرچه زودتر این رویه نادرست تغییر یابد چرا که به هیچ عنوان نیت فرد اجاره کننده که صرفا از طریق فضای مجازی و یا تلفنی باغات را اجاره می کنند مشخص نیست که افراد دارای باغ باید در این زمینه هوشیار باشند.

سرهنگ الهامي درادامه خواستار ساماندهی تمامی باغات ازسوی مالکان آنها شد و گفت: مالکان باغهای دزفول هرچه زودتر به ساماندهی این مکان ها روی بیاورند تا در افزایش و ایجاد امنیت پایدار در این مکان های تفریحی با نیروی انتظامی سهیم باشند درغیراینصورت با آنها برخورد جدی خواهد شد.

سرهنگ الهامي بابیان اینکه دزفول یک شهرستان شهیدپرور بوده که به دارالمومنين معروف است، تاکید کرد: بنابراین ما در نیروی انتظامی دزفول به هیچ عنوان به سواستفاده کنندگان اجازه خدشه دارکردن این فرهنگ غنی را نخواهیم داد.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مخلان نظم و امنیت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند واجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند

برچسب ها: سرهنگ الهامي فرمانده نيروي انتظامي دزفول