کد خبر : ۲۲۰۷۵۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ ساعت ۱۵:۰۱


آیا سگ حبیب دق مرگ شده است؟! + تصاویر

روز گذشته خبر مرگ سگ حبیب محبیان بعد از او در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخید و رضا کیانیان بازیگر کشورمان با انتشار عکس هایی و متنی به این موضوع واکنش نشان داد.

رضا کیانیان در مورد مرگ سگ حبیب محبیان بعد از او با انتشار عکس های زیر نوشت:وقتی حبیب، هنرمند پرسابقه پاپ ایران درگذشت ، سرانجام پس از کلی کش و واکش جسد او را در روستای نیاسته کتالم رامسر به خاک سپردند … و سر و صداها خوابید! اما دیروز در خبرها آمد که سگ حبیب، بِلَکی بعد از مرگ صاحبش، دیگر نه آب خورد و نه خوراک! تا اینکه دیروز او هم فوت کرد!
قصه های زیادی در مورد وفای سگ وجود دارد. از دیر باز تا اکنون… و هر بار تلنگریست به عمق جان ما، تا از سگ بیاموزیم و به او احترام بگذاریم. این نشانه ای بود از پاکی و صداقت و آمرزش و مهربانی حبیب.

 

 

ولی با گذشت زمان شایعه بودن این خبر ثابت شد و رضا کیانیان در پست دیگری نوشت:

با ببخشید فراوان. ساعت یک آقای یغما گلرویی اطلاع دادند که ماجرای مردن سگ حبیب شایعه است! خانواده مرحوم حبیب این خبر رو تکذیب کردند و گفتند آن سگ زنده است ولی چیزی نمی خوره. منو ببخشید برای این شایعه

و بعد از این شایعات عکسی از بلکی، سگ حبیب منتشر شد که نشان می دهد فارغ از این شایعات و اتفاقات و حرف هایی که درباره اش زده اند مشغول خوردن است.

برچسب ها: رضا کیانیان حبیب محبیان سگ