کد خبر : ۲۲۰۳۸۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ساعت ۱۲:۴۱

توسط شهرداری دزفول؛
آغاز فاز دوم عملیات لوله گذاری خیابان فردوسی دزفول

شهردار دزفول: در ادامه عمليات لوله گذاري خيابان فردوسي، كار لوله گذاري بخش ديگري از اين خيابان آغاز شده است.

 آغاز فاز دوم عملیات لوله گذاری خیابان فردوسی دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) "محمدرضا کرمی‌نژاد" شهردار دزفول با اعلام اين خبر گفت: با توجه به قديمي و فرسوده بودن كانال دفع آب‌هاي سطحي و همچنين ريزش سقف اين كانال در قسمت هاي مختلف، به منظور رفع مشكل آب گرفتگي این خيابان به خصوص در فصول  بارندگي، كار لوله گذاري اين خيابان اصلي برای دفع آب هاي سطحي در 2 فاز در حال انجام است.
وی ادامه داد: پيش از اين، كار لوله گذاري 760 متر از اين خيابان، حد فاصل خيابان طالقاني تا خيابان شريعتي انجام شد و هم اكنون عمليات لوله گذاري اين خيابان در حد فاصل خيابان شريعتي تا خيابان مدرس به طول 340 متر و عمق 3 متر با لوله‌های بتني 1200،‌ توسط شركت پيمانكاري "زرين مشك حومه" با نظارت دفتر فني شهرداري مركزي در حال انجام است.
شهردار دزفول خاطر نشان كرد: بودجه اين فاز از لوله گذاري خيابان فردوسي مبلغ 3 ميليارد و 600 ميليون ريال است كه با احتساب آسفالت خیابان و آماده سازی هزینه انجام شده به بیشتر از 12 میلیارد ریال خواهد رسید که از محل بودجه جاري شهرداري دزفول تأمين شده است.
كرمي نژاد با اشاره به حل مشكل آب‌هاي سطحي اين محل كه باعث بروز مشكلات عديده اي براي اهالي و عابران مي شد از اهالي اين منطقه بابت همكاري با عوامل شهرداري تشكر و ابراز اميدواري كرد شهروندان با صبر و شكيبايي خود همچون گذشته شهرداري را در پيشبرد طرح هاي عمراني و رفاهي ياري کنند.

برچسب ها: محمدرضا کرمی‌نژاد شهردار دزفول