کد خبر : ۲۲۱۶۰۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ ساعت ۱۶:۲۳

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی:
یادواره 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، یادواره 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول در محل حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

 یادواره 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول برگزار شد

به گزارش شبکه خبری دزفول ( دز ان ان) و به نقل از روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، پیش از ظهر یکشنبه نهم آبان 95 با حضور عبدالمحمد جرجانی سرپرست آموزش و پرورش دزفول، سرگرد پاسدار علی گل آرا جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول، ستوانیکم پاسدار رضا صائمی نیا مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و جمعی از مربیان و معاونین پرورشی و 800 نفر از دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم، یادواره 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول با محوریت دانش آموز شاخص شهید «عبدالحسین خبری» در محل حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم علی معینی زاده رزمنده هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید «عبدالحسین خبری» در سخنانی به بیان خاطراتی از شهید والامقام «عبدالحسین خبری» و رشادت ها و دلیرمردی های این شهید گرانمایه در میدان نبرد حق علیه باطل پرداخت.

گفتنی است، شهید گرانقدر «عبدالحسین خبری» یکی از نوجوانان دیار مقاومت دزفول است که بر اساس طی طریق در مسیر پروردگار و انتخاب سبکی اسلامی و اهل بیتی برای زندگی خویش در سن شانزده سالگی و در عملیات رمضان به شهادت می رسد.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول در حاشیه این مراسم با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: ‌اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است.

«عبدالمحمد جرجانی» یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

در این مراسم با اجرای تعزیه خوانی «احلی من العسل» توسط حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و مداحی سیدمجتبی خلیلی راد یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس بالاخص 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول گرامی داشته شد.

برچسب ها: یادواره 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول هفته بسیج دانش آموزی