کد خبر : ۲۲۱۷۸۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ ساعت ۱۱:۰۷

امام جمعه دزفول:
دانشگاه مرکز ثقل پیشرفت و تحول در جامعه اسلامی است

امام جمعه دزفول با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو گفت:دانشگاه مرکز ثقل پیشرفت و تحول در جامعه اسلامی است.

 دانشگاه مرکز ثقل پیشرفت و تحول در جامعه اسلامی است

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول افزود:با وجود دانشجویان مطالبه گر و معنوی محور می توان به آرمان های انقلاب دست یافت لذا دانشجویان نباید راه خود را گم کنند.
وی اظهار کرد:دانشگاه مورد هدف دشمنان است و دشمنان به دنبال رسوخ به دانشگاه هستند لذا دانشجویان باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام قاضی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول به خلف وعده آمریکا در توافق هسته ای اشاره کرد و گفت:آمریکا تخلفات زیادی در قضیه برجام داشته و اخیرا نیز تحریم 10 ساله از سوی کنگره و مجلس سنای آمریکا علیه ایران تمدید شد که این اقدام با پاسخ عبرت آموز ملت ایران همراه خواهد بود.
امام جمعه دزفول به بررسی وضعیت کشورهای منطقه نیز پرداخت و گفت:حامیان تروریست با مشاهده موفقیت های حزب الله به تکاپو برای آتش بس افتادند ولی موفق نشدند.
وی همچنین سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و افزود:هشتم ربیع الاول سال 260 همزمان با رحلت این امام عزیز و آغاز ولایت امام زمان (عج) و یکی از حساس ترین و تاریخی ترین مقاطع جهان اسلام می باشد که به دلیل خطراتی که امام زمان (عج) را تهدید می کرد موضوع ولادت ایشان از سوی پدر بزرگوارشان مخفی ماند.
خطیب جمعه دزفول در ادامه گفت:در روزهای پایان ماه صفر 2 حادثه غم انگیز انفجار تروریستی در حله و شهادت تعدادی از زائران امام حسین(ع) و برخورد 2 قطار با تلفات جانی تعدادی از هموطنان مواجه شدیم که بسیار باعت تاثر شدند.
وی گفت:حادثه تروریستی حله به همت آل سعود و غرب صورت گرفت و در حالی که رئیس جمهوری ایران در اقدامی انسان دوستانه با جانباختگان حادثه فرانسه ابراز همدردی کرده و پیام تسلیت ارسال کرد حوادث کشورمان با عرض تسلیت هیچ یک از رئیس جمهورهای این کشورها همراه نبود که این امر نشانه ریاکاری آنان دارد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه به مطالبات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:ملت ایران همچنان منتظر برخورد دولت با مدیران دریافت کننده حقوق های نجومی و بازگردانی اموال بیت المال است.
حجت الاسلام قاضی همچنین در فرازی از خطبه های نماز جمعه از عملکرد دادگستری دزفول انتقاد کرد.

ایرنا

برچسب ها: امام جمعه دزفول حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی نماز جمعه دانشگاه