کد خبر : ۲۲۱۶۰۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۱۰

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
ادارات دزفول 84 درصد تعهدات اشتغالزایی سال جاری شهرستان را محقق کرده اند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: ادارات دزفول تاکنون 84 درصد تعهدات اشتغالزایی سال جاری شهرستان را محقق کرده اند.

 ادارات دزفول 84 درصد تعهدات اشتغالزایی سال جاری شهرستان را محقق کرده اند

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، کوروش نوروزی ظهر امروز دوشنبه در سومین جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: جمع تعهدات اشتغالزایی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول برای سال 95 یک هزار و 239 نفر بوده است.

وی عملکرد ادارات دزفول در عمل به تعهدات اشتغالزایی در سال جاری را مثبت و قابل تقدیر برشمرد و افزود: با وجود اینکه تاکنون 8 ماه از سال گذشته اما ادارات شهرستان توانسته اند بیش از یک هزار و 38 نفر را مشغول به کار کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول ادامه داد: بنابراین ازابتدای سال جاری تاکنون این ادارات به 84/3 درصد از تعهدات اشتغالزایی خود عمل کرده اند ضمن اینکه اگر آمارهای اشتغالی را که به  دلایل مختلف تاکنون در سیستم ثبت نشده اند به این مجموع اضافه کنیم، جمع اشتغالزایی بسیار بیشتر خواهد بود.

نوروزی گفت: تاکنون آمارهای درشت اشتغالزایی شهرستان ازجمله در زمینه کارخانه های فولاد و روغن و برج طاووس تاکنون ثبت نشده اند که درصورت ثبت شاهد رشد چندین برابری آمار اشتغالزایی مذکور خواهیم بود.

وی بابیان اینکه در سال جاری دزفول رتبه بسیار بالاتری در زمینه عمل به تعهدات اشتغالزایی نسبت به سایر شهرستان های استان داشته، تصریح کرد: سايرشهرستان ها عملکردی پایین تر از 50 درصد داشته اند که این موفقیت دزفول بسیار حائز اهمیت و توجه است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول در پایان خواستار شد: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان سعی کنند در زمان کوتاهی تمامی اشتغالزایی های انجام شده و ثبت نشده خود را نیز وارد سامانه کنند.

برچسب ها: کوروش نوروزی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول اشتغالزایی