کد خبر : ۲۲۱۸۷۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ ساعت ۰۶:۰۲

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول خبرداد:
اجرای طرح مدیریت سبز در ادارات دزفول

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از اجرای طرح مدیریت سبز درراستای بررسی استفاده از حامل های انرژی در ادارات این شهرستان خبرداد.

 اجرای طرح مدیریت سبز در ادارات دزفول

فرهاد قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: در این طرح مواردی همچون میزان مصرف حامل های انرژی، صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف توسط ادارات شهرستان مد نظر قرار می گیرد.

وی افزود: طرح مدیریت سبز تمامی آیتم های مصرف حتی عایق کاری ساختمان ادارات و میزان فضای سبز آنها را نیز شامل می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول انتقاد کرد: متاسفانه مشاهده می شود برخی ادارات دزفول در هنگام شب نیز بسیاری از لامپ های غیرضروری را روشن نگه می دارند و یا در مصرف حامل های انرژی در روز زیاده روی می کنند که این امر برخلاف طرح مذکور است.

قلی نژاد بیان کرد: جمع آوری آمار طرح مدیریت سبز در ادارات در دستور کار است ضمن اینکه ما همواره پیام های آموزشی دراین زمینه را در قالب بروشور برای کارکنان به دستگاه های اجرایی نیز ارسال کرده ایم.

وی گفت: در این طرح اگر برای اداراتی که  مصرف بهینه ای در زمینه حامل های انرژی دارند تشویق و یا هدایایی تعیین شود می تواند بازخورد مثبتی داشته باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول درپایان تاکید کرد: تمام هدف ما در طرح مدیریت سبز این است که شهرستان دزفول در زمینه مصرف بهینه حامل های انرژی به شهر سبز لقب بگیرد که امیدوار هستیم ادارات و دستگاه های اجرایی در این زمینه ياريگر و همراه ما باشند تا دزفول به الگویی برای سایر شهرها قرار بگیرد.

برچسب ها: رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول فرهاد قلی نژاد