کد خبر : ۲۲۰۲۹۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۱۶

سرپرست اداره ارشاد دزفول:
نمایشگاه بین المللی نقاشی دزفول افتتاح شد/ حضور ۱۷ کشور خارجی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برپايی و افتتاح نمايشگاه بين المللی نقاشی و عكس در مجتمع فرهنگی سينمايی این شهرستان خبر داد.

 نمایشگاه بین المللی نقاشی دزفول افتتاح شد/ حضور ۱۷ کشور خارجی

نادر سعادتی فرد در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی نقاشی و عكس با عنوان «مردم و هنر شرق»  با حضور دو هنرمند هلندی در مجتمع فرهنگی- سینمایی دزفول از امروز پنجشنبه آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار هنرمندان ۱۷ كشور خارجی از جمله هلند، آلمان، ایتالیا و کره جنوبی و نیز آثاری از هنرمندان ایرانی به نمایش درآمده است، گفت: در این نمایشگاه ۷۰ اثر گرافیك،نقاشی و عكاسی با موضوع مردم و هنر شرق به نمایش درآمده كه از این تعداد ۵۰ اثر متعلق به هنرمندان خارجی و ۲۰ اثر متعلق به هنرمندان ایرانی است.

سعادتی فرد بیان کرد: برگزاری كارگاه آموزشی كوتاه مدت، بازدید هنرمندان خارجی از تئاتر دایره و دلقك، بازدید از گالری ژرفای هنر و دیدار با هنرمند پیشكسوت دزفولی یعنی حبیب نقاش از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه این نمایشگاه انجام خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: در این نمایشگاه دو هنرمند دزفولی عبدالرضا رابطی و حمید نورآبادی كه آثار آنها در چندین نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته شده نیز پا به پای دیگر هنرمندان حضور خواهند داشت ضمن اینکه از مسئولان شهری و استانی نیز برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورده ایم.

به گزارش دز ان ان، نمایشگاه بین المللی نقاشی و عکس دزفول از پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در مجتمع فرهنگی - سینمایی دزفول آماده بازدید علاقمندان است.

برچسب ها: نادر سعادتی فرد نمایشگاه بین المللی نقاشی و عكس مردم و هنر شرق دزفول