کد خبر : ۲۲۲۴۷۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ ساعت ۲۱:۵۷


خبر خوش شهردار دزفول برای کارگران شهرداری

شهردار دزفول با ارسال پیامی به پلاک اعلام کرد بخشی از مطالبت و حقوق های عقب افتاده کارگران شهرداری پرداخت شده و می شود.

به گزارش دز ان ان محمدرضا كرمي نژاد با تاکید بر کمبود درآمدهای شهرداری دزفول اعلام کرد: تمام همت خود را می کنیم تا هم بدهی هایمان به کارگران پرداخت شود و هم طرحهای خدماتی شهری را به اتمام برسانیم.
‎وی در پیام خود نوشت: حقوقِ تا خردادماه کارگران جمع آوری زباله طی امروز یا فردا پرداخت می شود. حقوق کارگران فضای سبز منطقه 2 تا اردیبهشت و نیروی انسانی نیز پنچ شنبه گذشته تا اردیبهشت پرداخت شد.

ضمن تشکر از پی گیری شهردار و معاومنان محترم شهرداری، پلاک هفته گذشته نسبت به تعویق افتادن حقوق کارگران در مطلبی انتقاد کرد و بعد از جلسه استیضاح از شهردار خواست پرداخت حقوق کارگران را در اولویت خود قرار دهد. ای کاش دوستان شورای شهر همين قدر که بر استیضاح اصرار دارند -که حق قانونی آنهاست- همتی بيشتر برای ارائه راهکار برای پرداخت معوقات کارگران شهرداری می کردند؛ و یا گزارشی می دادند که برای کم کردن مدت پرداخت حقوق این عزیزان چه اقدامات و پی گیری هایی انجام دادند؟!
ای کاش برخی از شورای شهر اینقدر که به دنبال حاشیه ها می گردند بدنبال راهکار و نظارت دقیق تر و کارشناسی تر ميگشتند...
ای کاش شهرداری خود را مادرخرج کل کارهای فرهنگی و ورزشی و هنری و مذهبی و اجتماعی شهر قرار نمی داد و طرح های خود را با مشورت و دقت بیشتری آغاز می کرد تا برای تکمیلش همه شهرداری به تکاپو نیفتد، تا الان زیر بار بدهی ها کمر خم نکند و تنها نباشد!

️شهرداری دزفول معتقد است پرداخت حقوق به کارگران این شهرداری نسبت به شهرهای همسایه بسیار بهتر است اما این را دلیلی برای توجیه نمی داند و تلاش می کند که پرداختی ها به ماهانه تبدیل شود.
️ به نظر می رسد پرداخت حقوق نیروها بصورت ماهانه باید در دستور کار همیشگی و جدی مسئولان قرار گیرد و کاهش بدهی ها در راس عملکرد شهرداری باشد.

برچسب ها: شهردار دزفول شهرداري دزفول محمدرضا كرمي نژاد