کد خبر : ۲۲۰۹۱۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ ساعت ۱۸:۱۰

رئیس مرکز بهداشت دزفول خبر داد:
معرفی 19 واحد عرضه و توزیع مواغذایی در دزفول به تعزیرات حکومتی/تعطیلی 4 مرکز توزیع مواد غذایی و عمومي

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: در ۲۰ روز نخست ماه رمضان، تعداد ۱۹ مورد از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و عمومی به دلیل تخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی و چهار مورد نیز تعطیل شدند.

 معرفی 19 واحد عرضه و توزیع مواغذایی در دزفول به تعزیرات حکومتی/تعطیلی 4 مرکز توزیع مواد غذایی و عمومي

رضا پورآئین در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: با توجه به اهمیت وضعیت بهداشتی کارگاه های تولید و عرضه زولبیا و بامیه در ماه رمضان کارشناسان بهداشت محیط به همراه ریاست مرکز بهداشت دزفول، ریاست اداره تعزیرات و کارشناسان اداره صنعت معدن و تجارت در دو نوبت از کارگاه های تولید و عرضه زولبیا و بامیه بازدید مشترکی به عمل آمد.
وی افزود: متخلفان این مراکز تولید زولبیا و بامیه پس از شناسایی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
رئیس مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: در ۲۰ روز ابتدای ماه رمضان امسال نیز تعداد یک هزار و ۶۴۳ مورد بازدید از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته که از این تعداد ۱۹ مورد به دلیل تخلف از موازین بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی و چهار مورد نیز تعطیل شدند.
پورآئین در پایان گفت: در مدت یاد شده، تعداد ۶۴ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، تعداد ۱۷۲ مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی و آب استخرهای شنا و همچنین تعداد دو هزار و ۸۰۸ مورد کلرسنجی آب صورت گرفته است که قطعا این بازرسی ها به منظور صیانت از سلامتی شهروندان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: رضا پورآئین دزفول زولبیا و بامیه رئیس مرکز بهداشت دزفول