کد خبر : ۲۲۲۵۵۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ ساعت ۰۰:۵۶


چهار طرح تولیدی صنعتی در دزفول با حمایت صندوق کارآفرینی امید بهره برداری شد

با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، از چهار طرح تولیدی صنعتی در شهرستان دزفول با اعتباری افزون بر 29 میلیارد ریال بهره برداری شد.

 چهار طرح تولیدی صنعتی در دزفول با حمایت صندوق کارآفرینی امید بهره برداری شد

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی دزفول روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری این طرح ها گفت:واحد تولید عرقیجات و اسانس گیری نگین طلایی دز با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 6 نفر ،واحد تولید روغن کشی کنجد با سرمایه گذاری 13 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال فعلی برای هفت نفر و گام دوم بسته بندی ماهی با عنوان تنها کارگاه تمام اتوماتیک تخلیه شکو و آبکش قزل آلا در جنوب غرب کشور با سرمایه گذاری سه میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای 10 نفر امروز در شهرک صنعتی شماره 2 افتتاح شدند.
علیمردان جعفری کل سرمایه گذاری این سه طرح را 28 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال 23 نفر فراهم شد.
وی با تقدیر از همکاری مالی صندوق کارآفرینی امید به این واحدها گفت:با توسعه این واحدها اشتغال در این واحدهای تولیدی تا 45 نفر افزایش خواهد یافت.
همچنین بزرگترین و مجهزترین مرکز شستشوی صیفی جات خوزستان در دزفول که توانایی ارائه خدمات به تمام شهرهای خوزستان و حتی استان های مجاور خدمات را دارد نیز با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و مسئولان محلی در روستای سنجر دزفول بهره برداری شد.
اعتبار راه اندازی این طرح یک میلیارد ریال است که در گام نخست برای 12 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور نیز در حاشیه این آئین به ایرنا گفت: صندوق کارآفرینی امید با حمایت از ایجاد اشتغال و رونق کسب و کارهای کوچک و خرد به کمک بخش تولید کشور شتافته است.
اصغر نوراله زاده با بیان اینکه کلیه این طرح ها با حمایت تسهیلاتی صندوق کارآفرینی امید بهره برداری شده اند افزود: واحدهایی که تسهیلات بانکی از این صندوق دریافت می کنند باید در خصوص پرداخت اقساط همکاری کنند تا زمینه ارائه خدمات و تسهیلات به دیگر واحدهای متقاضی فراهم شود.

برچسب ها: صندوق کارآفرینی امید