کد خبر : ۲۲۱۸۸۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ ساعت ۰۹:۳۰

فرمانده انتظامی دزفول:
محموله هروئین در ورودی استان خوزستان کشف شد/ متلاشی شدن باند سوداگران

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در عملیات مشترک پلیس موادمخدر دزفول و اندیمشک باند سوداگران مرگ متلاشی و 4 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

 محموله هروئین در ورودی استان خوزستان کشف شد/ متلاشی شدن باند سوداگران

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: در عملیات مشترک پلیس مواد مخدر شهرستان های دزفول و اندیمشک یک باند پنج نفره سوداگر مرگ دستگیر و چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین درگلوگاه ورودی استان خوزستان کشف شد.

وی افزود: این عملیات مشترک با پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) در جاده اندیمشک - خرم آباد انجام شد.

فرمانده انتظامی دزفول گفت:در پی اطلاع از تلاش یک باند سوادگر مرگ برای انتقال محموله هروئین به استان خوزستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک پس از هماهنگی با مقام قضایی با مستقر شدن در جاده اندیمشک - خرم آباد پس از ساعت ها تلاش یک دستگاه خودرو پراید را شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به توقیف آن شدند.

سرهنگ الهامی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو با 2 سرنشین، اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار سه کیلو و 985 گرم هروئین که در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

وی عنوان کرد: دیگر اعضای این باند نیز در دزفول شناسایی شده و ماموران در یک عملیات منسجم و دقیق 2 سوداگر مرگ که از سرشاخه های اصلی باند مذکور بودند را دستگیر و مقدار 15 گرم هروئین از آنها کشف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد:اعضای این باند پنج نفره به همراه چهار کیلوگرم هروئین پس از تشکیل پرنده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول