کد خبر : ۲۲۲۴۸۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ساعت ۱۶:۱۲

رئیس اداره بهزیستی دزفول:
شناسایی 26 کودک کار در دزفول

رئیس اداره بهزیستی دزفول از شناسایی 26 کودک کار در این شهرستان خبر داد و گفت: برخی از این کودکان از سوی باندهایی بکار گرفته شده اند که تلاش برای شناسایی این باندها با همکاری سایر نهادها در حال انجام است.

 شناسایی 26 کودک کار در دزفول

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) فریدون عبدی در گفت و گو با ایرنا افزود:با پیگیری و همکاری سایر ارگان ها 26 کودک کار زیر 18 سال در دزفول شناسایی شد که تعدادی از این کودکان کار غیر بومی هستند.
وی گفت:برخی از این کودکان بر اثر فقر مالی به کار روی آورده اند که در تلاش هستیم کمک های مالی به آنها داشته باشیم ضمن اینکه هر کدام از این کودکان که مشکلی برای تامین هزینه های تحصیلی دارند مورد حمایت مالی قرار می گیرند تا مجبور به کار نباشند.
رئیس بهزیستی دزفول اضافه کرد:برخی از این کودکان نیز از سوی باندهایی به کار گرفته شدند که با جمع آوری و تحت پوشش گرفتن آنها در تلاش هستیم از سوء استفاده این افراد و باندها خارج شوند.
وی با بیان اینکه تاکنون سرنخ هایی از این باندها نیافته ایم گفت:مرکز آموزشی و حمایتی کودک و خانواده برای کودکان و خانواده هایی که دچار مشکل هستند در دزفول راه اندازی شده که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد تا با ارائه برنامه های تخصصی کودکان و خانواده های آنها تحت آموزش قرار گیرند.
رئیس اداره بهزیستی دزفول گفت:این مرکز همزمان با هفته بهزیستی در کوی حافظ دزفول افتتاح خواهد شد .

برچسب ها: کودکان کار فریدون عبدی رئیس اداره بهزیستی دزفول