کد خبر : ۲۲۲۱۹۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ ساعت ۱۰:۵۸

دزفول با حضورشهدا عطرآگین می شود؛
22 اسفند، دزفول میزبان تشییع 160 شهید گمنام خواهد بود

22 اسفند ماه شهرستان دزفول  میزبان تشییع حدود 160 شهیدگمنام خواهد بود.

 22 اسفند، دزفول میزبان تشییع 160 شهید گمنام خواهد بود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، فرمانده سپاه ناحیه دزفول پیش از ظهرامروز سه شنبه در جلسه هماهنگی مراسم تشییع این شهدای گمنام که در محل فرمانداری برگزار شد ، اظهار کرد: این شهدای گمنام در روز 22 اسفند و همزمان با روز شهدا و تکریم خانواده آنها، وارد شهرستان دزفول خواهند شد.

سرهنگ پاسدار عبدالامیرمحتشمی راد افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پیکرهای پاک این شهدا در روز 22 اسفندماه از راه دریایی وارد بندرماهشهر شده و بلافاصله به دزفول انتقال می یابند. 

وی گفت: این شهدا ساعت 16 روز 22 اسفند ماه وارد شهرستان خواهندشد و مسیر آغازمراسم و چینش شهدا برروی تریلی ها در مصلای نماز جمعه خواهد بود سپس از مصلا ، خیابان امام خمینی تا آستان سبزقبا و درنهایت حسینیه ثارالله مسیرهای مشایعت پیکرپاک این شهدا خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ادامه داد: در حسینیه ثارالله که پایان مسیرخواهد بود مداحی ، سخنرانی سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان و اقامه نماز مغرب و عشا توسط امام جمعه دزفول از جمله برنامه هایی هستند که صورت خواهند گرفت. 

سرهنگ محتشمی راد اضافه کرد: بعد از پایان مراسم،  حوالی ساعت 23 شب پیکراین شهدا برای انتقال به استانی دیگر تحویل داده خواهند شد. 

وی عنوان کرد: درواقع دزفول تنها شهرستان استان است که میزبان تشییع این شهدا خواهد بود و بندرماهشهرنیز بواسطه راه ورود دریایی نیزبرای ساعتی میزبان آنها خواهد بود بنابراین می طلبد تمامی دستگاه ها در برگزاری هرچه باشکوه این مراسم به گونه ای که زیبنده و شایسته دزفول و این شهدا باشد تلاش و همکاری کنند چرا که یک لطف و عنایت بزرگی است که نصیب دزفول شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول بیان کرد: با توجه به اینکه مسیرتشییع و مشایعت این شهدا از مصلای نماز جمعه تا حسینیه ثارالله خواهد بود از مردم شهیدپرور شهرستان تقاضا می شود در تمامی مسیرها به استقبال شهدا بیایند و صرفا در یک مسیرتوقف نکنند. 

به گزارش دز ان ان، در این جلسه همچنین مقررشد دستگاه ها و نهادهای حاضر در جلسه نسبت به تامین 5 دستگاه تریلی برای تشییع شهدا ، فضاسازی مسیر ، استقرارایستگاه های صلواتی ، محدودیت های ترافیکی و تامین نظم و امنیت اقدام کنند.

برچسب ها: شهید گمنام دزفول