کد خبر : ۲۲۲۶۱۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۰/۱۰

با پیگیری نماینده دزفول:
وزیر ورزش برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح ویژه عمرانی ورزشی به دزفول می آید

نماینده مردم دزفول در این باره گفت: طی جلسه ای با دکتر ربیعی وزیر ورزش داشته ایم اعتبارات بسیار خوبی برای دزفول گرفته شد که بزودی شاهد تحول حوزه ورزش و جوانان در دزفول خواهیم بود.

 وزیر ورزش برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح ویژه عمرانی ورزشی به دزفول می آید

به گزارش دز خبر(دز ان ان)،  "عباس پاپی زاده" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از حضور وزیر ورزش در هفته جاری به دزفول خبر داد.
نماینده مردم دزفول در اینباره گفت: طی جلسه ای با"دکتر سلطانی فر" وزیر ورزش داشته ایم اعتبارات بسیار خوبی برای دزفول گرفته شد که بزودی شاهد تحول حوزه ورزش و جوانان در دزفول خواهیم بود.

وی توضیح داد: فاز اول استادیوم شهید مجدیان با گنجایش 5 هزار نفر تامین اعتبار و پیمانکار آن مشخص شده و در این سفر با حضور وزیر ورزش عملیات آن آغاز می شود و تا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

پاپی زاده با اشاره به اینکه دزفول از یک سالن اجتماعات بزرگ ومحلی که بتوان در آن همایشها ، مسابقات ملی و بین المللی برگزار کند محروم است عنوان کرد: پروژه سالن سرپوشیده بزرگ چند منظوره دزفول با گنجایش تقریبی 3500 نفر، با امکانات بروز و بین المللی ، با مشارکت 50 درصدی وزارت نفت و وزارت ورزش تامین اعتبار و نهایی شده که با حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی و عملیات آن آغاز خواهد شد.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص حمایت از هیاتهای ورزشی شهرستان این نوید را داد که با مساعدت وزیر ورزش و جوانان کمکهای مالی و تجهیزات خوبی به این هیاتها اهدا خواهد شد.

 

برچسب ها: دزفول نماینده دزفول عباس پاپی زاده