کد خبر : ۲۲۱۳۱۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ ساعت ۲۰:۳۶

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری کلاهبردار پلیس نما به جرم اخاذی از موبایل فروشان در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: فردی که با جعل عنوان پلیس قصد کلاهبرداری از فروشندگان تلفن همراه در دزفول را داشت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

 دستگیری کلاهبردار پلیس نما به جرم اخاذی از موبایل فروشان در دزفول

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: یک فرد کلاهبردار به منظور اخاذی از برخی مغازه های موبایل فروشی خود را به عنوان مامور سازمان اماکن در دزفول جا زده بود.

وی افزود: این کلاهبردار امروز پنجشنبه نیز با حضور در پاساژ ولیعصر دزفول که ویژه موبایل فروشان است با جعل مهر و سوءاستفاده از نام یکی از ماموران اماکن نیروی انتظامی شهرستان به بهانه مبارزه با قاچاق گوشی تلفن همراه قصد کلاهبرداری داشت که با عملیات به موقع به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی دزفول، سن این کلاهبردار را ۳۰ سال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اخیرا مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار گرفته این فرد از اخبار منتشره در این باره سوءاستفاده کرده و قصد اخاذی داشت که با تلاش مردم و پلیس دزفول دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ الهامی در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی دزفول با زیرکی و هوشیاری همیشگی خود اجازه اخاذی و سرقت به این کلاهبرداران نخواهند داد، ضمن اینکه مردم و به ویژه مغازه داران اصناف مختلف نیز باید در صورت مواجهه با چنین افراد مشکوکی به ما اطلاع بدهند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول