کد خبر : ۲۲۱۶۰۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ ساعت ۱۶:۲۹

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول خبرداد:
تلاش برای اشتغال هزار نفر در بخش های مختلف صنعت و معدن دزفول/ اشتغال 250 نفری اصناف دزفول

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: تلاش می شود تاپایان سال جاری برای هزار نفر در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت دزفول اشتغال ایجاد کنیم.

 تلاش برای اشتغال هزار نفر در بخش های مختلف صنعت و معدن دزفول/ اشتغال 250 نفری اصناف دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)،محراب عبدالهی ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: میزان تعهد اداره صنعت و معدن دزفول در زمینه اشتغالزایی در سال 95 حدود 500 نفر بوده که تاکنون توانسته ایم 400 نفر را در سامانه به ثبت برسانیم.

وی افزود: تلاش مااین است که این آمار را افزایش دوبرابري بدهیم بگونه ای که تاپایان سال جاری بتوانیم برای هزار نفر اشتغالزایی در بخش های مختلف حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایجاد کنیم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول ادامه داد: تمهیدات خوبی درراستاي ارائه تسهیلات ویژه اشتغالزایی برای بخش اصناف شهرستان در نظر گرفته ایم که پیش بینی می شود تاپایان سال برای 250 نفر در حوزه اصناف دزفول اشتغال ایجاد شود.

عبداللهی همچنین از تلاش برای اشتغال به کار بالغ بر 60 نفر در حوزه صنایع کوچک دزفول خبرداد و یادآور شد: تاکنون میزان اشتغالزايي کارخانه های فولاد و روغن ثبت نشده اند که قطعا با ثبت آنها شاهد آمار بسیار قابل توجهی خواهیم بود.

برچسب ها: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول محراب عبدالهی اشتغال