کد خبر : ۲۲۰۱۳۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ ساعت ۱۰:۲۱

امام جمعه دزفول:
امنیت نیز به عنوان یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی باید در جامعه برقرار شود

آئین باشکوه نماز جمعه با حضور اقشار مردم دزفول وبه امامت حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزارشد.

 امنیت نیز به عنوان یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی باید در جامعه برقرار شود


آئین باشکوه نماز جمعه با حضور اقشار مردم دزفول وبه امامت حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزارشد.

دعوت به تقوای الهی وبهره گیری از ماه پرخیر و برکت رجب
خطیب نماز جمعه دزفول در خطبه های نماز ضمن دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی به در پیش بودن ماه رجب و استفاده از فرصت های این ماه بویژه در آیین اعتکاف گفت:ماه رجب ماه استغفار امت،ماه اطعام ،ذکر،روزه ،صدقه و اعتکاف است که با میلاد امام باقر(ع)،امام جواد(ع) و امیرالمومنین (ع) وهمچنین شهادت امام هادی(ع) ،امام موسی بن جعفر(ع) و بعثت رسول اکرم (ص) و همچنین لیله الرغائب همراه است که باید از این فرصت های معنوی نهایت استفاده را برد.

همه باید سیاست ها و شاخص های اقتصادی خودرابر اساس اقتصاد مقاومتی تنظیم کنند
امام جمعه دزفول در بخشی دیگر از خطبه های نماز با تاکید بر تحقق اقتصادمقاومتی با همکاری همه افزود:همه دستگاهها ، قوای سه گانه ، مراکز فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی  بنگاههای اقتصادی، مراکز دفاعی و امنیتی ،بانک ها و موسسات مالی ، باید سیاست ها و شاخص های اقتصادی خودرا بر اساس اقتصاد مقاومتی تنظیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی تصریح کرد:در برخی موارد قبل از اینکه تولید کننده به مرحله تولید برسد بانک ها و موسسات مالی سود و بهره خود را دریافت می کنند که این امر منجر به افزایش قیمت تمام شده می شود.

انتقاد از نظام بانکی بخاطر موانع جلوی تولیدگان
امام جمعه دزفول افزود:متاسفانه نظام بانکی آنقدر موانع جلوی تولید کننده می گذارد که تولید کننده مجبور به افزایش قیمت تمام شده است از این رو اگر دولت و مسئولان بتوانند کاری کنند که قیمت تمام شده تولیدات پایین آید اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

امنیت نیز به عنوان یکی دیگر از شاخصه های اقتصاد مقاومتی باید در جامعه برقرار شود
خطیب جمعه دزفول با اشاره به اینکه کشور چین با اجرای اقتصاد مقاومتی موفق به ارائه تولیدات با قیمت تمام شده پایین تر شده و به غول اقتصادی دنیا تبدیل شده است گفت:امنیت نیز به عنوان یکی دیگر از شاخصه های اقتصاد مقاومتی باید در جامعه برقرار شود تا سرمایه گذاران بتوانند با خیالی آسوده سرمایه گذاری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین  قاضی دزفولی ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی،بسیج،دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و قضات در برقراری امنیت گفت:باید با حفظ امنیت گلوگاه های اقتصاد مقاومتی را شناخت و بر آنها توجه کرد.

به بهای خون شهدای هسته ای دشمن مجبور به زانو زدن در مقابل علم هسته ای ایران شده است
امام جمعه دزفول دربخش دیگری از خطبه های  نماز  ۲۰ فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای را گرامیداشت و گفت:به بهای خون شهدای هسته ای دشمن مجبور به زانو زدن در مقابل علم هسته ای ایران شده است و دشمن در زمان حاضر بیشترین تلاش خود را برای متوقف کردن و یا کندکردن پیشرفت هسته ای می کند لذا باید هوشیار بود پس از توافق هسته ای حتی یک روز توسعه هسته ای متوقف نشود و فناوری هسته ای با شتاب گذشته تداوم یابد.
خطیب نماز جمعه دزفول  به رونمایی از دستاوردهای هسته ای که دیروز صورت گرفت نیز اشاره کرد و گفت:رونمایی از دستاوردهای هسته ای نوید بخش افتخارآفرینی دانشمندان هسته ای در فناوری هسته ای است که دشمن به دنبال تضعیف این روحیه دانشمندان هسته ای است.

شهید آوینی با تک تک سلولهایش انقلاب را درک کرد و درک عمیقی از نهضت اسلامی و شهدا داشت
حجت الاسلام والمسلمین  قاضی دزفولی درفرازی دیگری از خطبه های نماز جمعه دزفول سالروز شهادت متفکر بسیجی شهید مرتضی آوینی را گرامیداشت و گفت:شهید آوینی با تک تک سلولهایش انقلاب را درک کرد و درک عمیقی از نهضت اسلامی و دفاع مقدس و شهدا داشت و سید شهیدان اهل قلم نام گرفت.

دوستی با آمریکا هیچ فایده و سودی برای هیچ کشوری ندارد
خطیب جمعه دزفول به وضعیت کشورهای منطقه نیز اشاره کرد و گفت:کشورهایی چون مصر،کویت و عراق با زیر سلطه بودن آمریکا در کوچکترین مسایل کشور محتاج غرب و آمریکا شدند لذا دوستی با آمریکا هیچ فایده و سودی برای هیچ کشوری ندارد.
امام جمعه دزفول افزود:آمریکا در برهه ای از زمان ادعای دوستی با ایران را دارد و از طرف دیگر می گوید ریشه ایران را خواهیم خشکاند و ایران محور همه شرارت هاست لذا نباید به بهانه مذاکره از عزت،سربلندی و استقلال کشورمان در مقابل دشمن کینه توز کوتاه آمد.

در مقابل دشمن کینه توز و غدار که زبانی جز استقامت نمی فهمد نباید ذره ای کوتاه آمد
حجت الاسلام والمسلمین قاضی  با اشاره به اینکه افرادی که به جای دفاع و تقویت بنیه نظامی مذاکره را پیشنهاد می کنند خائن به کشور و ملت ایران هستند گفت:در مقابل دشمن کینه توز و غدار که زبانی جز استقامت نمی فهمد نباید ذره ای کوتاه آمد.

برچسب ها: امام جمعه دزفول قاضی دزفولی