کد خبر : ۲۲۰۷۷۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ ساعت ۱۶:۰۷

سرهنگ الهامی:
عوامل تیراندازی شب گذشته در دزفول شناسایی و دستگیر شدند+ تصاویر حادثه

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی شب گذشته در دزفول خبر داد.

 عوامل تیراندازی شب گذشته در دزفول شناسایی و دستگیر شدند+ تصاویر حادثه

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) حوالی ساعت 2 صبح امروز (پنج شنبه) بود که اهالی خیابان کشاورز دزفول صدای شلیک گلوله شنیدند. این شلیک ها باعث مجروح شدن سه نفر از همشریان شد.
این در حالی بود که چند شب گذشته (24 خرداد) نیز در همین خیابان تیراندازی صورت گرفت که در رسانه ها، هدف آن سرقت بیان شد اما نیروی انتظامی این هدف را تکذیب کرد و علت آن را خصومت شخصی عنوان داشت.
سرهنگ علی الهامی فرمانده نیروی انتظامی دزفول در گفت‎وگو با سایت پلاک گفت: چهار نفر از عوامل تیراندازی خیابان کشاورز، ساعت 3 صبح امروز دستگیر و جهت تکمیل پرونده و گرفتن اطلاعات بیشتر به اطلاعات تحویل داده شدند.
وی ادامه داد: متاسفانه در برخی شبکه های موبایلی اعلام گردیده است که این تیراندازی به قصد سرقت و یا توسط افراد ناشناس صورت گرفته است، در حالی که مورد خیابان کشاورز به دلیل یک درگیری و اختلاف شخصی بوده است و با اطلاعاتی که خود خانواده دادند و نیز اطلاعات پلیسی پهار نفر دستگیر شده و با حضور خانواده متهم اصلی شناسایی شد.
 الهامی در خصوص تکذیب اولیه خبر تیراندازی نیز گفت: بنده خبر سرقت را تکذیب کردم و نه خبر تیراندازی را،که متاسفانه در خبر منتشره به گونه ای اعلام شد که ناجا خبر تیراندازی را تکذیب نموده است. این تیراندازی به قصد سرقت و یا بدون هدف نبود و به دلیل درگیری شخصی اقدام به این کار نموده اند.
فرمانده نیروی انتظامی دزفول از همشهریان خواست که اخبار امنیتی را از کانال‌های معتبر بگیرند و هر خبری را انتشار ندهند.
وی در پایان اضافه کرد: مردم عزیز مطمئن باشند که نیروی انتظامی ذره ای در برخورد با ناقضان امنیت کوتاهی نخواهد کرد و با قدرت و اقتدار با خاطیان برخورد می نماید. 
به گزارش خبرنگار دز ان ان مجروحان حادثه بامداد گذشته، بعد از انتقال به بیمارستان تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفتند که در حال حاضر مداوای آن‌ها ادامه دارد.


تصاویر مربوط به تیراندازی چند شب گذشته


مجروحان حادثه شب گذشته در بیمارستان

برچسب ها: تیراندازی سرهنگ علی الهامی فرمانده نیروی انتظامی دزفول خیابان کشاورز تیراندازی دزفول نیروی انتظامی دزفول