کد خبر : ۲۲۰۳۷۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ ساعت ۰۸:۰۹

بمناسبت روز پاسدار و روز جانباز؛
شهردار دزفول با فرمانده سپاه و تنی چند از جانبازان دیدار کرد

شهردار دزفول بمناسبت روز پاسدار و روز جانباز با فرمانده سپاه و چند تن از جانبازان شهرستان دیدار کرد.

 شهردار دزفول با فرمانده سپاه و تنی چند از جانبازان دیدار کرد

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، به مناسبت فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت امام حسين (ع)، روز پاسدار و همچنين ميلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز جانباز، شهردار به اتفاق تني چند از اعضاي شوراي اسلامي شهر دزفول به صورت جداگانه با فرمانده سپاه دزفول و چند تن از جانبازان سرافراز ملاقات نمودند.
محمدرضا كرمي نژاد در ديدار با فرمانده سپاه دزفول ضمن تبريك ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنيت و آرامش كشور در برهه هاي مختلف بوده اند و همانگونه كه بنيانگذار جمهوري اسلامي، حضرت امام خميني فرمودند: اگر سپاه نبود كشور هم نبود.
وي افزود: ثبات كنوني كشور در منطقه مديون رشادت ها و ايثارگري نيروهاي مسلح خصوصاً پاسداران عزيز است و بي شك بسياري از دستاوردها و پيشرفت هاي كشور در زمينه ها مختلف نظامي، اقتصادي، علمي و فرهنگي مرهون تلاش هاي بي وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.
شهردار دزفول خاطر نشان كرد: پاسدار بودن و پاسداري از حريم ولايت و ارزش هاي اسلامي افتخار عظيمي است كه اجري بزرگ در پيشگاه خداوند تبارك و تعالي دارد.
شايان ذكر است در ادامه اين ديدار ها شهردار دزفول و اعضاي شوراي شهر با چند تن از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ديدار و ضمن تبريك ميلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، از مقام شامخ آنها تجليل بعمل آوردند.

 
 

 

برچسب ها: محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول فرمانده سپاه دزفول جانبازان روز پاسدار روز جانباز سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد