کد خبر : ۲۲۱۰۸۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ ساعت ۰۱:۴۱

استاندار خوزستان عنوان کرد:
قطع وابستگی به خارج و توسعه صادرات مهمترین مزایاي کارخانه فولاد دزفول / اعلام حمایت استاندار از فولاد

استاندار خوزستان گفت: قطع وابستگی به خارج و توسعه صادرات از جمله مهمترین مزایای احداث کارخانه فولاد دزفول خواهد بود.

 قطع وابستگی به خارج و توسعه صادرات  مهمترین مزایاي کارخانه فولاد دزفول / اعلام حمایت استاندار از فولاد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، غلامرضا شریعتی عصر امروز یکشنبه در حاشیه بازديد از روند ساخت کارخانه فولاد دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارخانه فولاد دزفول یکی از پروژه های مادر و اختصاصی خوزستان است که از پروژه های اساسی در توسعه هر کشوری است.

وی بابیان اینکه کارخانه فولاد دزفول یک کارخانه کامل و نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است، افزود: قطع وابستگی به خارج و توسعه صادرات از جمله مهمترین مزایای کارخانه فولاد دزفول خواهد بود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اگر بناست به رشد و توسعه 8.5 درصدی که هدف برنامه ششم توسعه است برسیم قطعا نیاز به تولید فولاد و صنایع وابسته حس می شود بنابراین این مهم مارا الزام می کند تا در راه اندازی چنین صنایع بزرگی بخش خصوصی را مورد حمایت قرار دهیم .

شریعتی با تقدیر از سرمایه گذار کارخانه فولاد دزفول، اضافه کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی موجود احداث چنین پروژه عظیمی  یک ریسک بزرگ است که ما وظیفه داریم امنیت لازم را برای سرمایه گذار فراهم کنیم.

وی ادامه داد: علت حضور بنده در این پروژه اعلام حمایت و تلاش برای رفع موانع ساخت این کارخانه است .

شریعتی با اشاره به مشکل تامین برق این کارخانه که ازسوی مسئولان حاضر در محل پروژه مطرح شد، یادآور شد: تاکنون نماینده و فرماندار شهرستان برای این مشکل تلاش زیادی کرده اند بنده نیز شخصا در این زمینه ورود خواهم کرد و امیدوار هستم در برنامه زمانبندی شده این پروژه بتواند به اهداف و برنامه های خود دست یابد.

وی احداث کارخانه فولاد دزفول را یک کار بزرگ در خوزستان و دزفول برشمرد و یادآور شد: وظیفه ما در این راستا حمایت است که بتوانیم در مسیر اشتغالزایی، کارآفرینی، تولید و رشد اقتصادی پیشرو باشیم .

برچسب ها: استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی کارخانه فولاد دزفول