کد خبر : ۲۲۱۷۷۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ ساعت ۰۷:۲۰

فرمانده سپاه ناحیه دزفول:
تفکر و فرهنگ بسیجی عامل وحدت و انسجام ملی شده است/ ایران با وجود بسیج، شکست ناپذیر است

فرمانده سپاه ناحیه دزفول گفت:فرهنگ و تفکر بسیجی در ایران فراتر از نژاد و قوم حاکمیت می کند که این امر موجب انسجام و وحدت ملی در کشور شده است.

 تفکر و فرهنگ بسیجی عامل وحدت و انسجام ملی شده است/ ایران با وجود بسیج، شکست ناپذیر است

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سرهنگ عبدالامير محتشمی راد ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول در سخنانی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مهمترین عامل وحدت و انسجام میان مردم در کشور است.

وی با اشاره به تبلیغات سوء شبکه های ماهواره ای درخصوص وجود قومیت های مختلف در ایران، افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی در ایران فراتر از نژاد، زبان و قوم حاکمیت می کند که همین امر موجب انسجام و وحدت ملی در کشور شده است.

بسیج عامل وجود امنیت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، بسیج را مهمترین عامل امنیت در کشور دانست و گفت: در ایران بعنوان کشوری در حال توسعه نیروهای نظامی و انتظامی قادر نیستند به تنهایی پاسخگوی تمام امنیت کشور باشند و بسیج همواره بدون هیچ چشمداشت و توقعی در جای جای ایران اسلامی در کنار این نهادها به برقراری نظم و امنیت پرداخته است.

سرهنگ محتشمی راد همچنین به نقش موثر نیروهای بسیجی در پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و عنوان کرد: بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی نیز هست یعنی آنچه که می تواند نظام انقلاب اسلامی ایران را از فضای توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف مدیریت کند و به جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی ادامه داد: امروزه شاهد هستیم که این فرهنگ به صورت یک الگو در سایر کشورهای مسلمان از جمله لبنان، یمن، سوریه و عراق در آمده و عامل موفقیت و مقاومت آنها در مقابل تجاوز مستکبران شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول بیان کرد: قدرت بسیج در کشور به قدری است که دشمنان نیز اذعان دارند که نظام ایران با وجود بسیج شکست ناپذیر است.

سرهنگ محتشمی راد تاکید کرد: بنابراین همه ما باید بتوانیم در مسیر توسعه فرهنگ بسیجی قدم برداریم چرا که تفکر بسیجی همواره مایه اقتدار، عزت و موفقیت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها و برهه ها بوده است.

برچسب ها: سرهنگ عبدالامير محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بسیج