کد خبر : ۲۲۱۸۲۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ ساعت ۰۳:۵۵

فرماندار دزفول:
تقویت آموزش های شهروندی راه نجات دزفول از مشکلات است/ مسئولان دزفولی ادبیات نامه نگاری را حفظ کنند

فرماندار دزفول گفت: راه نجات دزفول از تمامی مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی، تقویت و افزایش آموزش های شهروندی است.

 تقویت آموزش های شهروندی راه نجات دزفول از مشکلات است/ مسئولان دزفولی ادبیات نامه نگاری را حفظ کنند

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حبیب الله آصفی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش دزفول، اظهار کرد: ضوابط غیرقانونی زیادی در ادارات دزفول مرسوم شده که جای تاسف دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ادارات دزفول باید ادبیات نامه نگاری را حفظ و رعایت کنند، افزود: درمواردی مشاهده شده که برخی مسئولان در نامه های خود به دیگر ادارات ادبیات قضات مانندی را جا انداخته و درخواست هایشان بالاتر از جایگاهشان است.

فرماندار دزفول خواستار شد: لازم است که مسئولان شهرستان با رفاقت و همدلی با یکدیگر در پی رفع مشکلات برآیند.

آصفی در خصوص معضل بیسوادی در دزفول نیز گفت: ازسویی باید درک کنیم که بسیاری از بی سوادان دزفولی به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی سمت این امر نرفته اند و از سویی باید سعی کنیم با قوانین تشویق کننده آنها را به سمت سواد آموزی سوق دهیم.

وی با اشاره به جامعه اصناف دزفول که بیشترین آمار بی سوادی را شامل می شوند، عنوان کرد: فرمانداری دراین زمینه ضوابطی را اعمال خواهد کرد تا مدیران اصناف افراد بی سواد تحت پوشش خودرا مجبور به سواد آموزی کنند، به عنوان مثال باید اداره کار را ملزم کنیم که شرط ماندن بی سوادان در شغلشان را سواد آموزی تعیین کند.

فرماندار دزفول در ادامه تاکید کرد: آموزش و پرورش در بسیاری از موارد می تواند الگوی خوبی برای آموزش و پرورش های دیگر شهرها باشد.

آصفی بیان کرد: بنابراین لازم است تا این اداره دستاوردهای یک ساله، شش ماهه و سه ماهه خود را به صورت فهرست وار و یا مقاله به سایر آموزش وپرورش های کشور ارسال کند تا زحمات، ایده ها و تجربیات دزفول بیشتر و بهتر منعکس شود و بعنوان الگویی درکشور مطرح شود.

وی در پایان با اشاره به وجود مشکلات متعدد در دزفول راه نجات از تمامی مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی دزفول را تقویت و افزایش آموزش های شهروندی در این شهرستان عنوان کرد.

برچسب ها: فرماندار دزفول حبیب الله آصفی آموزش های شهروندی