کد خبر : ۲۲۱۳۷۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ ساعت ۱۹:۰۷

مدیر فرودگاه دزفول:
نبود آمبولانس در فرودگاه دزفول مشکل ساز شده است/ لزوم مساعدت مسئولان

مدیر فرودگاه دزفول گفت: نبود آمبولانس و اورژانس در فرودگاه دزفول به شدت احساس می شود که نیازمند حمایت مسئولان برای رفع این مشکل هستیم.

 نبود آمبولانس در فرودگاه دزفول مشکل ساز شده است/ لزوم مساعدت مسئولان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سعید عزتی ظهر امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرودگاه دزفول در شهریورماه سال جاری ۶۰ پرواز رفت و برگشت توسط شرکت های هواپیمایی نفت، آسمان و کاسپین را در کارنامه خود داشته است.

وی، تعداد مسافرهای ورودی فرودگاه دزفول در شهریورماه را هفت هزار و ۸۵۳ و مسافرهای خروجی را هفت هزار و ۶۳۶ نفر عنوان کرد و افزود: پرسنل فرودگاه دزفول با تمام توان و با کمترین امکانات در حال خدمت رسانی به مردم هستند اما از سویی از ادارات و مسئولان انتظار دارند در جهت تجهیز برآمده مساعدت کنند.

مدیر فرودگاه دزفول عنوان کرد: از ۹ ماه گذشته یک دستگاه آمبولانس از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در اختیار فرودگاه گذاشته شد اما در تمام این مدت موفق به تجهیز آن نشده ایم به گونه ای که اکنون سه هفته است این آمبولانس قادر به خدمت رسانی نیست و موجب بروز مشکلات بسیار زیادی برای مسافران شده است.

عزتی با بیان اینکه در سه هفته گذشته این آمبولانس دیگر در اختیار فرودگاه دزفول نیست، تصریح کرد: با بروز هر گونه مشکل ناچار به استفاده از آمبولانس پایگاه چهارم شکاری هستیم که این امر زمان زیادی نیاز دارد به طوریکه در هفته گذشته یک مورد مشکل اورژانسی در هواپیما رخ داد که به دلیل نبود آمبولانس مشکل ساز شده بود.

وی خواستار مساعدت علوم پزشکی و فرمانداری دزفول در راستای تامین و تجهیز یک دستگاه آمبولانس و اورژانس برای فرودگاه شد.

مدیر فرودگاه دزفول همچنین از ساخته شدن ساختمان وی. آی. پی فرودگاه خبر داد و از فرمانداری تقاضا کرد برای تجهیز این ساختمان همکاری کند.

واگذاری ۸ هکتار زمین به ترمینال هوایی فرودگاه
فرماندار دزفول نیز در پاسخ به این مشکلات اظهار کرد: با دستور مقام معظم رهبری مجوز واگذاری هشت هکتار زمین به ترمینال هوایی فرودگاه دزفول صادر شده که این امر در توسعه و افزایش پروازهای فرودگاه دزفول بسیار موثر خواهد بود.

حبیب الله آصفی افزود: با برنامه های صورت گرفته، فرودگاه دزفول به برند پروازهای استانی تبدیل شده از سویی با توجه به اینکه فرودگاه دزفول نظامی است، در حد مقررات اداری پیگیری های لازم برای حل مشکل آمبولانس فرودگاه و اورژانس نیز انجام خواهد شد.

برچسب ها: سعید عزتی آمبولانس فرودگاه دزفول