کد خبر : ۲۲۲۲۹۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ساعت ۱۵:۰۴


راه‎یابی تیم بسکتبال دزفول به نیمه‎نهایی لیگ یک بسکتبال کشور

تیم های بسکتبال پدافند رعد دزفول و پتروشیمی بندرامام موفق شدند به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک کشور راه پیدا کنند.

 راه‎یابی تیم بسکتبال دزفول به نیمه‎نهایی لیگ یک بسکتبال کشور

شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان اظهار کرد: مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها طی روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مرحله تیم پدافند رعد دزفول موفق شد برابر میزبان خود پارسا مشهد، با ارائه یک بازی حساب شده، با نتیجه ۶۷ بر ۶۰ به برتری برسد و باتوجه به این که در دیدار رفت هم موفق به شکست حریف مشهدی خود شده بود، جواز حضور در جمع چهار تیم برتر کشور را کسب کرد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: پتروشیمی بندر امام نیز در دومین دیدار خود میزبان ایستک کردستان بود که با حساب ۷۵ بر ۳۸ حریف خود را شکست داد. باتوجه به این که نماینده استان در دیدار رفت شکست خورده بود، کار به تساوی کشیده شد.

وی افزود: پتروشیمی بندر امام عصر روز گذشته (چهارشنبه) نیز در سومین دیدار جهت مشخص شدن تیم صعود کننده به جمع چهار تیم، به مصاف ایستک کردستان رفت و موفق شد با نتیجه ۸۰ بر ۶۷ این تیم را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر دسته یک بسکتبال کشور راه پیدا کند.

پرنیاک گفت: نفت امیدیه دیگر نماینده بسکتبال استان در این رقابت ها نیز در دیدار با قطران کاوه گرگان شکست خورد و باتوجه به این که در دیدار رفت هم مغلوب شده بود، از دور مسابقات حذف شد.

وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی نیز پتروشیمی بندر امام به مصاف مهرام تهران خواهد رفت و پدافند رعد دزفول رو در روی قطران کاوه گرگان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: بسکتبال پدافند رعد دزفول