کد خبر : ۲۲۱۳۹۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ ساعت ۱۶:۰۱

فرمانده سپاه ناحیه دزفول عنوان کرد:
کسب ۵۸ مقام در جشنواره های مختلف توسط مخترعان مرکز رشد دزفول

فرمانده سپاه ناحیه دزفول گفت: مرکز رشد جوان بسیج دزفول توانسته با شرکت در جشنواره های مختلف به ۵۸ مقام در کشور و استان و خارج دست یابد.

 کسب ۵۸ مقام در جشنواره های مختلف توسط مخترعان مرکز رشد دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه ساختمان دومین مرکز رشد جوان بسیج دزفول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مرکز رشد محل مناسبی برای پرورش نوآوران و مخترعان برای تجاری کردن شرکت های دانش بنیان به منظور رسیدن به رشد، بالندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: این مرکز به منظور جذب ذهن های برتر، سرعت بخشیدن به تحقیق با هدف ارائه خدمات مشاوره های تخصصی، مدیریتی وحقوقی توسط اساتید بسیجی، ارائه تسهیلات، پشتیبانی کارگاه ها و آزمایشگاه ها و اتصال نخبگان و طرح ها به صنعت مشغول به فعالیت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول به بیان سوابق این مرکز رشد پرداخت و گفت: این مرکز با عنوان پژوهش سرای بسیج جوان، فعالیت خودرا از سال ۹۳ آغاز کرد که در ۲ سال گذشته توانسته با شرکت در جشنواره های مختلف به ۵۸ مقام در سطح کشور و استان دست یابد.

سرهنگ محتشمی راد، تعداد مخترعان تحت پوشش این مرکز رشد در دزفول را ۱۳۰ نفر برشمرد و تصریح کرد: در این مدت علاوه بر راه اندازی کلینیک های آموزشی ۴۰ کارگاه آموزشی نیز توسط این مرکز برای نخبگان و مخترعان برگزار شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این مرکز رشد بتواند با حرکت به سمت تجاری سازی به تحقق شعار سال مبنی بر  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دست یابد.

تلاش برای رشد فکری مخترعان و نوآوران
مسئول مرکز رشد جوان بسیج دزفول نیز در این مراسم اظهار کرد: این مرکز از سال گذشته با هدف کمک به کارآفرینان و ارائه کمک به مخترعان تاسیس شده تا آزمایشگاه و کارگاه در اختیار مخترعان و نوآوران قرار گیرد.

محمد لیمویی افزود: این مرکز دومین مرکز رشد دزفول و سومین مرکز رشد بسیج خوزستان است و این ساختمان پیش از این در دست بسیج شهرستان بوده و امروز به مرکز رشد جوان بسیج دزفول برای تداوم و افزایش فعالیتها واگذار شده است.

وی تصریح کرد: دیگر مرکز رشد جوان بسیج دزفول نیز نزدیک به چهار سال است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول درحال فعالیت است.

برچسب ها: سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد فرمانده سپاه ناحیه دزفول مرکز رشد جوان بسیج دزفول