کد خبر : ۲۲۱۱۰۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ ساعت ۱۱:۳۰

شهردار دزفول عنوان کرد:
رضایت نسبی شهروندان از خدمات ایجاد شده در بوستان علی کله/ بازسازی های پس از سیلاب ادامه دارد

شهردار دزفول گفت: با خدمات و اقدامات صورت گرفته، بسیاری از شهروندان دزفولی از وضعیت کنونی بوستان علی کله رضایت دارند.

 رضایت نسبی شهروندان از خدمات ایجاد شده در بوستان علی کله/ بازسازی های پس از سیلاب ادامه دارد

محمدرضا کرمی نژاد درگفتگو با خبرنگار شبکه خبری دزفول ( دز ان ان) درمورد آخرین وضعیت پارک ساحلی علی کله اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب فروردین ماه سال جاری که منجر به ازبین رفتن ساحل رودخانه شد شهرداری با بسیج تمام عوامل خود اقدامات ویژه ای در جهت بازسازی دو قسمت شرق و غرب رودخانه انجام داد.

وی افزود: قسمت عمده خرابی های موجود در علی کله بازسازی شد و ازهرکدام به ترتیب بهره برداری کردیم تا اینکه در اول ماه مبارک رمضان بوستان علی کله فعالیت مجدد خودرا آغاز کرد.

شهردار دزفول بابیان اینکه مرمت ویرانی های ناشی از سيلاب و ساحل سازی هزینه زیادی برای مجموعه ما داشت، گفت: درحال حاضر کار بازسازی ، تامین روشنایی و محوطه سازی در ساحل علی کله ادامه دارد و در آینده نزدیک پس از اتمام زیر سازی ها، نصب سایه بان نیز در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

کرمی نژاد با اشاره به حضور مثمر ثمر نیروهای انتظامی و ستاداحياي امر به معروف در علی کله برای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی، عنوان کرد: طی چند وقت گذشته با برنامه ریزی های حسینیه ثارالله محلی در بوستان علی کله برای اقامه نماز جماعت، برگزاری جشن، مراسم های شاد و مذهبی ، جلسات قرائت قرآن و پاسخگویی به مسائل دینی ایجاد شده که یک اقدام نو و مفید است.

وی از تلاش برای جداسازی افراد مجرد و خانواده ها در ساحل علی کله با سفارش امام جمعه دزفول، خبر داد و اضافه کرد: در جلساتی که با متولیان این برنامه داشتیم به نتایج مثبتی رسیده ایم و تاکنون برخی اقدامات نیز در این زمینه صورت گرفته تا پس از انجام این مهم، خانواده ها و افراد مجرد بتوانند با آرامش بیشتری به تفریح بپردازند.

شهردار دزفول درادامه بر تلاش عوامل شهرداری برای ایجاد یک فضای آباد و پرنشاط در بوستان علی کله برای کسب رضایت بیشتر شهروندان تاکید کرد.

کرمی نژاد همچنین در خصوص میزان رضایتمندی شهروندان و مسافران از وضعیت کنونی علی کله، گفت: در تمام طول شبانه روز جمعیت بسیار زیادی وارد بوستان علی کله می شوند به گونه ای که در سرتاسر ساحل شاهد حضور جمعیت کثیری از شهروندان و مسافران هستیم که می توان رضایت را در چشمان بسیاری از آنها دید چرا که تمام خدماتی که مورد نیاز این مکان تفریحی بود از جمله خدمات نظافت، تفریحی، امنیتی و شرعی انجام گرفته و یا در حال اجرا است.

برچسب ها: شهردار دزفول محمدرضا کرمی نژاد علی کله