کد خبر : ۲۲۱۳۱۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ ساعت ۱۶:۵۱

نماینده دزفول در مجلس
تصویب اجرای طرح ملی بازسازی بافت کهن دزفول برای اولین بار در خوزستان

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی از مصوب شدن اجرای طرح ملی بازسازی بافت کهن دزفول برای اولین بار در خوزستان و استان های همجوار خبرداد.

 تصویب اجرای طرح ملی بازسازی بافت کهن دزفول برای اولین بار در خوزستان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، عباس پاپی زاده ظهر امروز پنجشنبه در آیین بهره برداری از 17 پروژه خدماتی و عمرانی شهرداری دزفول که با حضور مسئولان در میدان شیخ انصاری برگزار شد، اظهار کرد: در 3 سال گذشته با یک فضای رکودی در بحث اقتصاد و بودجه مواجه شده ایم بطوریکه اکنون 90 درصد شهرداری های کشور برای اعتبارات به مجموعه خود متکی هستند.

وی افزود: سالهاست که با معضل عدم بهسازي بافت قدیم، مرکز شهر و بافت حاشیه شهر دزفول مواجه هستیم که شهرداری به دلیل مشکلات اعتباری که با آن دست و پنجه نرم می کند از رفع این مشکل عاجز بود.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در 2.5 سال گذشته از طریق شهرداری و فرمانداری دزفول درحال پیگیری از طریق وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی بافت کهن دزفول هستیم که خوشبختانه به نتایج خوبی در این زمینه رسیده ایم.

پاپی زاده از مصوب شدن طرح ملی بازسازی بافت کهن دزفول برای اولین بار در خوزستان و استان های همجوار خبرداد و گفت: استارت کار زده شده و فاز اول این طرح با تعریف چند پروژه در بافت حاشیه و مرکزی شهر نیز آغاز شده ضمن اینکه پیمانکار اجرای این طرح بزرگ ملی نیز تعیین شده است.

وی یادآور شد: قطعا با اجرای این طرح ملی بهسازي و بازسازی بافت کهن دزفول شاهد رونق گردشگری و ایجاد یک فضای مسکونی بسیار مطلوب برای مردم دزفول خواهیم بود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث راه آهن دزفول در پایان آذرماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: پس از دوسال و نیم پیگیری توانستیم موافقت اجرای راه آهن در دزفول را اخذ کنیم که فاز اول این طرح در حال اجرا و در مرحله میخ کوبی است ضمن اینکه فاز دوم که نقشه برداری و شروع عملیات اجرایی است تاپایان آذرماه آغاز می شود.

پاپی زاده در پایان از تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر دزفول برای افتتاح پروژه های خدماتی و عمرانی فراوان در سطح شهر با وجود مشکلات اعتباری تقدیر و ابزار امیدواری کرد که با روی کار آمدن ریاست جدید در شورا تعامل بین شهرداری و شورای شهر دزفول بیش از گذشته شود.

برچسب ها: عباس پاپی زاده نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی