کد خبر : ۲۲۱۴۷۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ ساعت ۱۸:۵۵

مدیر شهرک های صنعتی 2 و 3 دزفول خبرداد:
جذب 50 سرمایه گذار طی 2.5 سال گذشته در شهرک های صنعتی دزفول/ آغاز طرح احداث 2مجتمع صنفی در دزفول

مدیر شهرک های صنعتی 2 و 3 دزفول گفت: با افزایش امنیت، 50 سرمایه گذار طی 2.5 سال گذشته در شهرک های صنعتی 2 و 3 دزفول جذب شده اند.

 جذب 50 سرمایه گذار طی 2.5 سال گذشته در شهرک های صنعتی دزفول/ آغاز طرح احداث 2مجتمع صنفی در دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، علیمردان جعفری ظهر امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از نیروی انتظامی دزفول که به مناسبت هفته ناجا در محل اتاق اصناف دزفول برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان دزفول 4 شهرک و 2 ناحیه صنعتی وجود دارد و محیط های زیرمجموعه صنایع کوچک نیز 360 هکتار هستند.

وی افزود: تا 3 سال پیش بخاطر حجم زیاد مسافت شهرک های صنعتی دزفول و نبود امنیت درمسیر این شهرک ها هیچ سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری در این شهرک ها نبود.

مدير شهرک های صنعتی 2 و 3 دزفول ادامه داد: اما خوشبختانه به دلیل برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته ازسوی نیروی انتظامی دزفول طی دو و نیم سال گذشته 50 سرمایه گذار بومی، غیربومی و حتی خارجی وارد شهرک های صنعتی دزفول شده اند.

جعفری با تاکید براینکه نعمت امنیت، عامل اصلی پیشرفت، توسعه و آبادانی است، گفت: تلاش های شبانه روزی و بدون وقفه نیروی انتظامی دزفول و همکاری آنها با شهرک های صنعتی در زمینه تامین امنیت این مکان ها، عامل اصلی جذب سرمایه گذاران در دزفول بوده که جای تقدیر دارد.

وی درادامه تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد که اصناف دزفول با هر ظرفیت و تولیدی که دارند می توانند با حضور و استقرار در شهرک های صنعتی دزفول به سرمایه گذاری سالم و پرسود بپردازند.

وجود زیرساخت های سرمایه گذاری
مدير شهرک های صنعتی شماره 2 و 3 دزفول با تاکید براینکه زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری هر سرمایه گذاری در این شهرک ها وجود دارد، بیان کرد: وجود زمین در سایت های مختلف با اسناد ثبتی، معافیت مالياتي و حمايت های تسهیلاتی از جمله مزایای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی دزفول است.

جعفری از تلاش برای احداث دو مجتمع صنفی با همکاری اتاق اصناف شهرستان دزفول خبرداد و یادآور شد: با احداث این مجتمع ها اصناف مختلف دزفول دریک محل متمرکز شده و به ارائه خدمات رسانی بیشتر، آسان تر و بهتری خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه استقرار ناموزون و نامتوازن اصناف در دزفول باعث زشت شدن  فضای شهری و ایجاد مزاحمت شده، تاکید کرد: قطعا با اجرای این طرح احداث دو مجتمع صنفی، مشکلات مذکور درسطح شهرستان برطرف خواهند شد.

برچسب ها: علیمردان جعفری مدير شهرک های صنعتی 2 و 3 دزفول