کد خبر : ۲۲۱۷۲۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ ساعت ۰۶:۱۳

امام جمعه موقت دزفول:
انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده نهضت عاشوراست

امام جمعه موقت دزفول گفت: انقلاب اسلامی ادامه نهضت عاشوراست و ما باید بیش از گذشته به منطق این انقلاب ارزشمند در کشور توجه داشته باشیم.

 انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده نهضت عاشوراست

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مرتضی بیگدلی ظهر امروز در دیدار با برخی مسئولان فرهنگی شهرستان دزفول، اظهار داشت: آئین ویژه سوگواری مردم دزفول در روز اربعین یک مراسم و رویداد ویژه فرهنگی است و باید بیش از گذشته نسبت به معرفی و گسترش آن باید توجه کرد.

وی افزود: مردم دزفول در این آئین ویژه مذهبی با حضوری پرشور و ماندگار خود بر استمرار روحیه ولایت مداری و ارزشمند خود در مسیر تعالی فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی ما تاکید و توجه می‌کنند.

امام جمعه موقت دزفول عنوان کرد: ما باید بدانیم، انقلاب اسلامی ادامه دهنده نهضت عاشوراست و به همین جهت بیش از گذشته به منطق این انقلاب ارزشمند در کشور توجه داشته باشیم.

وی گفت: در کتب و منابع مختلف تاریخی و در باب وصف و شرح واقعه عظیم عاشور، مطالب گسترده بیان شده ولی یکی از مهم‌ترین اصول عاشورا را باید انقلابی بودن و توجه به این روحیه دانست.

‌بیگدلی بیان کرد: در طول سال‌های اخیر و به برکت مدیریت و روحیه ولایی مردم ایران اسلامی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل، ایران اسلامی پیشتاز روحیه انقلابی و عاشورایی شده که این حوزه نیازمند شرح و توصیف و تبیین گسترده است.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت همین آموزه‌ها،  امروز در بخش‌های مختلف داخلی و برون مرزی پیروزی‌های گسترده را ثبت و کشور با همین آموزه‌ها توانسته از آزمون‌های بزرگ الهی با موفقیت خارج شود.

امام جمعه دزفول اظهار کرد: ایران اسلامی با همین هدایت‌ها،  توانسته خود را برای پذیرایی از امام عصر (عج) آماده و در مسیر حق و ولایت بیش از گذشته از خود نامی ماندگار به یادگار بنویسند.

برچسب ها: امام جمعه موقت دزفول حجت‌الاسلام و‌المسلمین مرتضی بیگدلی اسلام انقلاب اسلامی