کد خبر : ۲۲۲۲۸۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۱/۱۷

با حضور مسئولان؛
بزرگترین مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان در دزفول کلنگ زنی شد

با حضور مسئولان بزرگترین مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان در دزفول کلنگ زنی شد.

 بزرگترین مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان در دزفول کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، رئیس اداره شیلات دزفول عصرامروز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این مجتمع در خصوص مشخصات طرح مذکور اظهار کرد: این طرح 50 هکتاری درواقع بزرگترین مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان است.

امان الله باقریان افزود: این طرح شامل 63 مزرعه 100 تنی در سال است که هر یک از این مزرعه ها با 2،5 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود.

باقریان عنوان کرد: ظرفیت تولید این مجموعه حدود چهار هزار تن ماهی در سال و 100 تن در هر هکتار مزرعه است. 

وی اشتغال مستقیم و غیرمستقیم این طرح را هرکدام 240 نفر برشمرد و گفت: کارخانه کنسرو سازی و یخ سازی و عمل آوری همگی دراین طرح احداث خواهند شد.

رئیس اداره شیلات دزفول ادامه داد : اعتبار این طرح کاملا از طریق بخش خصوصی تامین می شود و اداره شیلات کار  نظارت را انجام می دهد.

باقریان با تقدير از مساعدت های فرماندار و نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی برای کلنگ زنی این طرح ، تاکیدکرد: مطابق با برنامه ریزی ها مقرر شده تا این مجتمع تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش دز ان ان، در آیین کلنگ زنی بزرگترین مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان که در حوالی روستای سنجر قراردارد ، فرماندار ، نماینده دزفول در مجلس ، فرمانده سپاه، معاون شیلات خوزستان ، رئیس شهرک های صنعتی دزفول و چندتن ديگر از مسئولان محلی حضور داشتند.

برچسب ها: مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان