کد خبر : ۲۲۰۰۶۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ ساعت ۰۴:۳۵

در محل خانه تاریخی تیزنو
نمایشگاه فرهنگ، هنر و صنایع دستی دزفول افتتاح شد

این نمایشگاه فرهنگ و هنر و صنایع دستی در خانه تاریخی تیزنو دفتر نمایندگی یونسکو در دزفول برپا شده و تا ۱۰ فروردین ۹۵ برای تمام علاقه مندان و مسافران نوروزی دایر است.

 نمایشگاه فرهنگ، هنر و صنایع دستی دزفول افتتاح شد

به مناسبت فرارسیدن نوروز، نمایشگاه فرهنگ، هنر و صنایع دستی دزفول در محل خانه تاریخی تیزنو و دفتر نمایندگی یونسکو دزفول افتتاح شد.
مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری دزفول درگفتگو باخبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: سازمان نوسازی دزفول قصد دارد تا در ایام تعطیلات نوروز بافت آجری و تاریخی دزفول را به مسافران نوروزی معرفی کند تا این مسافران در کنار سایر آثار فرهنگی و تاریخی دزفول با بافت ارزشمند آجری این شهرستان نیز آشنا شوند.
مسعود شامدیل، هدف از برگزاری نمایشگاه فرهنگ، هنر و صنایع دستی دزفول را معرفی آثار فرهنگی و صنایع دستی منحصربه فرد این شهرستان برشمرد و افزود: علاوه بر آثار فاخر هنری، صنایع دستی، آثار نویسندگان صاحب نام دزفولی و آثار مکتوب مربوط به دزفول شناسی نیز در این نمایشگاه برای بازدید کنندگان عرضه شده است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه فرهنگ و هنر و صنایع دستی در خانه تاریخی تیزنو دفتر نمایندگی یونسکو در دزفول برپا شده و تا ۱۰ فروردین ۹۵ برای تمام علاقه مندان و مسافران نوروزی دایر است.
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری دزفول تصریح کرد: قطعا وجود آثار ارزشمند تاریخی و مکتوبات در این نمایشگاه با استقبال خوب مردم و به ویژه گردشگرانی که باهدف شناخت بهتر دزفول وارد این شهرستان می شوند مواجه خواهد شد.

برچسب ها: شهرداری دزفول خانه تیزنو مسعود شامدیل یونسکو