کد خبر : ۲۲۰۷۲۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ ساعت ۱۴:۲۴


قهرمانی دزفول در مسابقات بسکتبال نونهالان باشگاه های استان خوزستان

مسابقات بسکتبال نونهالان باشگاه های استان خوزستان با هدف ارتقائ سطح مهارت، شناسایی بازیکنان مستعد با شرکت ۱۰ تیم در شهرهای دزفول و اخوار برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز( دز ان ان) مسابقات بسکتبال نونهالان باشگاه های استان خوزستان با هدف ارتقائ سطح مهارت و شناسایی بازیکنان مستعد با شرکت ۱۰ تیم هیأت بسکتبال دزفول، شهید لحافچی دزفول، هیأت بسکتبال شوشتر، اکسین رامهرمز، پیشرو اهواز، ارکان اهواز. بهبهان پلاست بهبهان هیإت بسکتبال خرمشهر و پالایش نفت آبادان در دو گروه ۵ تیمی در روزهای  ۱تا ۳ اردیبهشت در شهرهای دزفول و اخوار برگزار گردید که تیم های هیأت بسکتبال دزفول و خلیج فارس شوشتر از گروه الف و تیم های بهبهان پلاست بهبهان و ارکان اهواز موفق به صعود به جمع ۴ تیم مرحله نهایی این مسابقات گردیدند.
مرحله نهایی این مسابقات با وقفه نسبتآ طولانی به دلیل درگذشت مرحوم سیامک زرین آبادی دبیر هیأت بسکتبال استان و آغاز فصل امتحانات دانش آموزان در روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد در سالن ۲۲بهمن اهواز به میزبانی هیأت بسکتبال استان برگزار شد.
در مسابقات ضربدری در روز نخست تیم های هیأت بسکتبال دزفول و بهبهان پلاست بهبهان به ترتیب با پیروز مقابل تیم های ارکان اهواز و خلیج فارس شوشتر موفق به حضور در فینال مسابقات شدند.
در مسابقه رده بندی تیم ارکان اهواز با شکست تیم خلیج فارس شوشتر موفق شد مقام سوم این مسابقات را کسب کند.
اما در فینال مسابقات تیم هیأت بسکتبال دزفول با هدایت ساسان فرشادیان با ارائه یک بازی زیبا موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات گردید و تیم بهبهان پلاست دوم شد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور علی شائی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان بسکتال اهواز و استان برگزار گردید، مدال ها و احکام به همراه جام قهرمانی به تیم های اول تا سوم اهدا شد.

 

برچسب ها: بسکتبال نونهالان خوزستان هیأت بسکتبال دزفول